One Direction - Take Me Home (2012)

Label: Syco

1. Live While We're Young (3:20)
  2. Kiss You (3:03)
  3. Little Things (3:39)
  4. C'mon, C'mon (2:45)
  5. Last First Kiss (3:23)
  6. Heart Attack (2:56)
  7. Rock Me (3:20)
  8. Change My Mind (3:32)
  9. I Would (3:21)
  10. Over Again (3:02)
  11. Back for You (2:58)
  12. They Don't Know About Us (3:20)
  13. Summer Love (3:28)
1,5
Live while we're young klinkt erg lekker, en heeft echt een leuke, vrolijke feelgood videoclip!

avatar van Gloeilamp
Live While We're Young is zeker geen bijzonder nummer maar kan me er ook niet aan storen. Voor één keertje leuk maar ik denk dat dit album niets voor mij is..

avatar van Azzurro
Little Things klinkt echt zeer goed. Zeer benieuwd naar dit album!

1,5
Deze is vandaag gelekt! Heerlijk al die (goede) muziek die rond dezelfde datum lekt! Lekker veel nieuwe muziek!!!! 1e luisterbeurt is geruststellend! Nog steeds in de stijl van hun leuke debuut Up All Night.

Met C'mon, C'mon zouden ze zo mee kunnen doen met het Songfestival voor Engeland. Echt een Eurovisie nummer! Qua duur zou het ook kunnen, aangezien het nummer maar 2min en 43 sec duurt! Was wel grappig geweest als dat nummer mee zou doen! Haha!

In Rock Me zit het sample van We will rock you van Queen. In de eerste seconden dacht ik, tijdens de eerste luisterbeurt, echt even dat ze dat nummer hadden gecoverd! Wat wel echt te slecht voor woorden zou zijn.

avatar van Mark17
1,5
Van aardige catchy liedjes naar ongeïnspireerde Amerikaanse high school meuk. Tenenkrommend slecht bijna.

avatar van coldwarkids
Dit is dan ook typisch gemaakt voor puber meisjes

avatar van jerome988

Ik denk dat ze internationaal te bekend zijn om mee te mogen doen aan het songfestival.

avatar van coldwarkids
Anouk niet dan

Anouk is internationeel niet bekend nee. En vorige keer deed Engelbert Humperdinck mee voor Engeland, die is internationaal nog veel bekender dan One Direction.

avatar van Arrie
Ja, en Blue deed het jaar daarvoor geloof ik ook mee. Internationale bekendheid maakt in principe niet uit wat betreft het meedoen aan en songfestival.

avatar van Azzurro
Arrie schreef:

Maar meestal brengen de echt internationaal bekenden het er nooit echt zo fantastisch vanaf op het songfestival...

Azzurro schreef:

Vandaar dat ze het vast niet zullen doen!

avatar van Melodic Fool
van deze etterbakkies krijg ik kots- en moordneigingen

naja ik zou eigelijk medelijden moeten hebben;
dit zal hun hele leven blijven achtervolgen

avatar van Rhythm & Poetry
Yup. Zo'n dikke bankrekening. Echt naar.

avatar van yKriistian
Zanger Rinus misschien dan voor Nederland

avatar van Mctijn
Leuk interviewtje net op RTL4. Schattige puberknulletjes. Zo'n bandje valt vaak uit elkaar als ze de baard in keel krijgen. (of aan de drugs gaan).

Ik gun ze alles, maar ik vrees wel voor hun creatieve carrière, zoals bij alle tienerbandjes. Dit soort muziek zal je de rest van je leven achtervolgen. Ik ken op George Michael en Robbie Williams na, weinig boyband-members die na hun boyband-ervaring nog serieus genomen werden.

1,5
Ik vond het album bij de eerste paar luisterbeurten wel leuk, maar al snel gaat het vervelen. Het album lijkt niet de overtuigingskracht te hebben die het debuut naar mijn mening wel had. Jammer.

avatar van Dibbel
Het gitaarriffje van Live While We're Young lijkt wel erg veel op dat van Should I Stay, Or Should I Go van The Clash (1982).

avatar van vigil
Nu behoor ik natuurlijk niet tot de doelgroep maar ik kan wel horen of het enigszins goed ik elkaar steekt. Helaas heb ik net een cover versie voorbij horen komen van Blondie's One Way Or Another, dat was wel heel slecht. Een dikke vette brrrrr

avatar van Dibbel
Mijn kinderen zingen One Way Or Another (Hitzone 65 )van harte mee, waarna ik het natuurlijk niet kon laten om die LP van Blondie maar eens op te zetten.
Wat ze ook wel beviel... .

avatar van SammyAutumn
Mijn zusjes luisterden dit voorheen super veel, en ik moet bekennen dat ik dit soms best kan waarderen. Het is allemaal niet hoogstaand, maar ook zeker niet vervelend.