Abi Wade - And Blood and Air (2011)

Alternatieve titel: Cello Box Voice

1 stem

Folk / Pop
Label: Love Thy Neighbour

1. Green Youth Great Plans (3:44)
  2. Stability (3:24)
  3. Hope (3:04)
  4. Perfect Form (2:40)
Abi Wade staat in het voorprogramma van de akoestische tour van Patrick Wolf dus dan is het leuk om eens te luisteren wat Abi ons gaat brengen.

Cello en wat effecten dus en een uitstekende stem. Maar echt indruk maken doet het nog niet moet ik eerlijk zeggen. Ik vrees dat dit typisch zo'n voorprogramma gaat worden waar je in het begin denkt 'leuk' en wat dan snel afzwakt naar 'nu weet ik het wel laat het hoofdrprogramma maar beginnen'.

Maar misschien zit ik er naast en dat hoort u dan nog wel van mij. And Blood and Air is aardig en zorgt er nog niet voor dat ik deze dame ga volgen.

avatar van fliepsjart
Ik ben ook nog niet overtuigd. Het kabbelt een beetje ondanks de mooie stem en de cello. Maar ik laat me verrassen bij Patrick. Bovendien is het voorprogramma maar een half uur aErodynamIC!