Sade - Lovers Rock (2000)

Pop / Soul
Label: Epic

1. By Your Side (4:34)
  2. Flow (4:34)
  3. King of Sorrow (4:53)
  4. Somebody Already Broke My Heart (5:01)
  5. All About Our Love (2:40)
  6. Slave Song (4:12)
  7. The Sweetest Gift (2:18)
  8. Every Word (4:04)
  9. Immigrant (3:48)
  10. Lover's Rock (4:13)
  11. It's Only Love That Gets You Through (3:53)
Een fijne, erg sfeervolle plaat. Heerlijk om 's avonds nog eens op te zetten. Of op een lome zomerdag.

avatar van Saldek
Echt heerlijke plaat. Zeer sfeervol. Zwoel, erotisch, warm, hoopvol en gewoon mooi. Prachtig gewoon.

EVANSHEWSON
Sfeervol en klasrijk, zoals steeds bij platen van Sade.

Wanneer komt er nog eens iets nieuws uit ?

***1/2

avatar van musicfriek
Dit is idd het laatste album van Sade en wat voor een zeg. Stuk voor stuk prachtige songs waarbij By Your Side, The Sweetest Gift en It's Only Love that Gets You Through wel de favorieten zijn. Heb het album nu een paar keer gedraaid en dit kon weleens haar beste album zijn. Het scheelt absoluut niet veel met Diamond Life. Vandaar ook dezelfde waardering.

avatar van Reijersen
Dit album benaderd het niveau van Diamond Life. Stuk voor stuk en louter fantastisch mooie jazzy, soulvolle popsongs. Deze dame is een vocaliste waar je U tegen zegt. Kip-pen-vel!

avatar van kellyhoornaert
Prachtig album. Mijn favorieten zijn By your side, It's only love that gets you through, The sweetest gift en All about our love. Jammer dat het (voorlopig?) haar laatste abum was, want het smaakt zeker naar meer.

avatar van Carolaah
Voor zover ik kan beoordelen, mijn persoonlijke favoriet uit de Sade-collectie.

Vooral 'King of sorrow,' "by your side' en 'all about our love' zijn schitterend.

avatar van YoG
YoG
Heerlijke plaat maar met suffe 90s hiphop beatjes.. klinkt daardoor wat gedateerd.. Ze heeft zo'n mooi boterzacht stemmetje, dat gaat niet samen met die 'ghetto-achtige' beats, vooral irritant in nummer twee.

Voor de rest mag ze er erg wezen lekkere haardvuur muziek

check de deephouse-remix van Ben Watt van haar nummer By Your Side.. erg geslaagd!

avatar van FunkStar
De eerste keer dat ik King Of Sorrow hoorde zal ik niet snel vergeten! Wat een mooie ballad is dat zeg! Heerlijk!

erg mooi album, mag ook wel na zoveel jaar..

I hoorde vandaag dat er dit jaar eindelijk weer eens nieuw werk van haar verwacht kan worden!

avatar van Madonna
Mooie achtergrond muziek. Rustig, zwoel, easy listening.
Sfeervol.

-3.5-

avatar van iggy
En nu dus deel 5. Je doet bij sade wat je moet doen kopen dus. Ik voelde niet eens de need meer om hem bij thuis aankomst direct in mijn arcam bak te gooien. Ach dat komt later wel. Samen met de vriendin. Heb ik ook weer goede punten ha. Ik heb ze allemaal en of ik nu deel 3,5,2,1,4 of deel 6 opzet het effect is altijd hetzelvde lekker wegzwijmelen met de lieve vriendin niks mis mee ha.

avatar van Twinpeaks
Lekkere zwoele plaat van Sade .Gemaakt volgens het geijkte stramien ,maar daarom niet minder smaakvol. Lekker op de achtergrond met de kerstlampjes aan en een knetterend vuurtje . King of Sorrow is voor mij de mooiste op dit album ,maar de rest doet daar bijna niets voor onder. 4 sterren.