Robin Gibb - How Old Are You (1983)

Label: Polydor

1. Juliet (3:48)
  2. How Old Are You (3:12)
  3. In and Out of Love (3:55)
  4. Kathy's Gone (3:38)
  5. Don't Stop the Night (3:32)
  6. Another Lonely Night in New York (4:14)
  7. Danger (3:44)
  8. He Can't Love You (4:09)
  9. Hearts on Fire (3:55)
  10. I Believe in Miracles (3:50)
avatar van Saldek
Lang lang geleden dat ik deze voor het laatst heb gehoord. Om nostalgische redenen zou ik deze graag weer eens een keer luisteren. Toch maar eens kijken of deze ergens aan te slepen is....

avatar van Saldek
Hahaha.......dit is echt zo'n eenzame plaat die kennelijk in de vergetelheid wegsterven zal. De eenzaamheid van het album en de hoes is waar het in zal vergaan........ben ik dan de enige die dit album waarderen kan?

avatar van PEN15
Nee hoor, ik luister hier ook graag naar. Die unieke bibberstem van Robin geeft het echt nét wat extra's. Die donderslag van een nummer als Juliet heb ik al veel te vaak gehoord, maar de rest van de plaat is nog sterk genoeg om hem regelmatig op te zetten. How old are you en nummer 3 en 4 en in wat minder mate nr 6. Gek genoeg vind ik de coupletten interessanter dan de refreinen, zal wederom door die robin gibb-stem(tm) komen. Ik vind de hoes van zijn plaat echt schitterend mooi, zijn mooiste.

avatar van evert-jan
Ook ik vind 'm absoluut mooi! Ben jaren op zoek geweest naar dit exemplaar op cd, en was en ben er nog steeds blij mee! Af en toe draai ik 'm nog wel eens, en elke keer weer mooi!

avatar van Madjack71
Gibb met zijn kenmerkende stem, geeft wel wat extra cachet aan dit album. Dat toch bovenal een product van zijn tijd is. De muziek past er naadloos in en is in die zin wel wat gedateerd, maar heeft wel wat van zijn frisheid behouden. Dat komt toch door de goede producties van de gebroeders. Juliet was destijds mijn kennismaking met Robin Gibb en van daaruit de link naar de Bee Gees.