Ringo Starr - Choose Love (2005)

Label: Koch

1. Fading In, Fading Out (3:55)
  2. Give Me Back the Beat (3:55)
  3. Oh My Lord (5:32)
  4. Time After Time (3:26)
  5. I Do (3:18)
  6. All the Time (3:39)
  7. Don't Hang Up (3:27)

met Chrisie Hyne

8. Choose Love (3:07)
  9. Just Me and You (2:15)
  10. Satisfied (3:18)
  11. Somewhere Out There (3:53)
  12. Free Drinks (4:45)
avatar van devel-hunt
Deze plaat van Ringo kan de concurentie gemakkelijk aan met Chaos van Macca die hetzelfde jaar uitkwam. Onbegrijpelijk dat zelfs grote Beatlesfans Ringo als minderwaardig zien bij onze andere drie vrienden, terwijl ze feitelijk allemaal van groot belang waren. Ook deze plaat staat vol met Beatles muziek in de beste Ringo traditie. Give me back the beat, Choose love, wrong all the time en Fading in zijn hoogtepunten tussen al dit heerlijkst. Ringo heeft een behoorlijke imposante solo cariere op kunnen bouwen, waarvan de meeste platen van hoog niveau zijn, zo ook deze!!
Een 4,5 is op zijn plaats, minstens!!

EVANSHEWSON
devel-hunt schreef:
Een 4,5 is op zijn plaats, minstens!!

Euh, Ringo heeft er toch sterkere gemaakt (Goodnight Vienna of Ringo om ze te noemen).
Ik heb deze in de kast staan, maar dergelijke plaatjes vergeet je nogal vlug... zal hem nog eens beluisteren, echt!
Slecht is dit absoluut niet, maar op gelijke hoogte zetten met Chaos and Disorder ????

Voor mij toch eerder beetje middelmatig plaatje, sorry.

***