John Williams - Seven Years in Tibet (1997)

Score
Label: Sony

1. Seven Years in Tibet (7:08)
  2. Young Dalai Lama and Ceremonial Chant (2:14)
  3. Leaving Ingrid (3:43)
  4. Peter's Rescue (3:45)
  5. Harrier's Journey (4:05)
  6. The Invasion (5:08)
  7. Reflections (4:41)
  8. Premonitions (2:56)
  9. Approaching the Summit (5:44)
  10. Palace Invitation (4:46)
  11. Heinrich's Odissey (8:03)
  12. Quiet Moments (4:21)
  13. Regaining a Son (1:48)
  14. Seven Years in Tibet [Reprise] (7:31)
neo
A.S.E. grote vriend (zeker ook Williams liefhebber )

(ik heb het bericht pas vandaag gelezen )

neo
Indrukwekkende score van Williams die vooral dankzij enkele befaamde artiesten meer waardevol is.Yo-Yo- Ma zorgde voor enkele geweldige cello solo's en nog meer in de sfeer zijn de Gyuto monniken, Tibetaans uiteraard.4.5 sterren

avatar van JohnWilliams
Yo-Yo-Ma zorgde ook samen met Itzhak Perlman de score Memoirs of a Geisha, ook 1 van mijn lievelings scores, Yo-Yo-Ma vind ik erg goed. Zou hij ook andere snaarinstrumenten kunnen spelen dan alleen zijn celo.
Ondanks dat vindt ik het een mooi album, misschien moet ik deze Soundtrack weer even uit de kast halen en het stof wegvegen, want dit is één van mijn alleroudste Soundtracks die ik heb.

avatar van Bart Tönjann
Mooi album van Williams. Ik geef hem 3,5 sterren. Het heeft een aparte stijl die me wel aanstaat. Ik heb er ook persoonlijke herrineringen aan dus dat hielp wel mijn waardering gunstig te beinvloeden.

avatar van JohnWilliams
Ik vind Yo-Yo-Ma & JW een prima team!
Na Memoirs of a Geisha mogen ze van mij part nog zo'n mooi album maken als die en als Seven Years in Tibet.
Of ze het doen?

avatar van Bart Tönjann
Wie weet!

avatar van Carfreak
dit album heeft hele goede muziek ik heb het zelf aan mijn broer die fan is van john gegeven en hij vond het geweldig

Ik vond deze niet super. Ik heb al veel beter van John Williams gehoord.