Steps - Steptacular (1999)

Label: Jive

1. After the Love Has Gone (4:35)
  2. Say You'll Be Mine (3:33)
  3. Tragedy (4:31)
  4. Love's Got a Hold on My Heart (3:21)
  5. I Think It's Love (4:29)
  6. Make It Easy on Me (3:35)
  7. Deeper Shade of Blue (4:17)
  8. Movin' On (3:31)
  9. Never Say Never Again (3:52)
  10. When I Said Goodbye (3:31)
  11. I Surrender (3:43)
  12. Since You Took Your Love Away (4:36)
  13. My Best Friend's Girl (3:42)
  14. You're Everything That Matters to Me (4:24)
  15. Just Like the First Time (3:27)
  16. One for Sorrow [Tony Moran's 7" Remix] * (3:29)
Erg leuke hits!!!

Pure nostaligie voor mij, en vindt dit nog altijd niet zo slecht. Het is muziek gemaakt voor de grote massa, maar ze klinken wel leuk vind ik. 3 sterren lijkt me voldoende

Een prachtig album. Met hele goed in elkaar gezetten nummers. Mensen die hier niet van houden, moeten eens wat meer genieten van het leven. Ik ben totaal niet een oppervlakkig persoon en hou ook van bijvoorbeeld klassieke muziek. Maar ik vind deze muziek ook prachtig. Lekker veel drumcomputers, keyboards en synths. Wat kan mij het schelen als deze nummers 'live' niet goed klinken doordat de stemmen door een computer zijn gehaald? Ik heb niks met 'live muziek'. De beste nummers vind ik '"Love's got a hold on my heart' en 'Never say never again'. Maar ook de Bananarama cover 'Movin On'. Is erg goed. En de Sybil cover 'Make it easy on me'. Stock Aitken Waterman op zijn best. Dikke vijf sterren dus.