Art of Noise - Into Battle with the Art of Noise (1983)

Pop / Electronic
Label: ZTT

1. Battle (0:26)
  2. Beat Box (8:23)
  3. The Army Now (2:05)
  4. Donna (1:45)
  5. Moments in Love (10:18)
  6. Bright Noise (0:06)
  7. Flesh in Armour (1:25)
  8. Comes and Goes (1:20)
  9. Moment in Love (1:29)
  10. Close-Up * (7:41)
  11. Close-Up (Hop) * (5:11)
avatar van sq
sq
Moments in Love treft je als een lawine; nog steeds magistraal mooi (nummers 5 tot en met 9; het is in feite één nummer). Dit gold indertijd als een MAXI-single (nieuw gekocht voor ƒ14,90!), maar was gelukkig in feite een mini LP. Overigens was Beatbox de single waar het hierom ging.

avatar van John Doe
Geweldig nummer is Beat Box (de versie hier), tof geëxperimenteer en een mooi met bezielling gespeeld piano-stuk op het einde.

De rest kan er ook heel aardig mee door. Mooie tijd dat dit pop was

avatar van John Doe
Ik heb het nog een fikse verhoging gegeven. Monumentale release toch als geheel vind ik nu. De luide beats zijn met een hoop liefde omgeven. Heel fijn geproduceerd. Heel vooruitstrevend voor de dansmuziek. Jammer van de lage ratings hier.

avatar van Lars Muziek.
Er is een remake gemaakt en te koop bij Bol.com ik zit er aan te denken??