Swayzak - Fabric 11 (2003)

Dance / Electronic
Label: Fabric

1. Negativland - Michael Jackson (2:09)
  2. Mathew Jonson - Freedom Engine (3:44)
  3. Konrad Black - White Cigarettes (4:50)
  4. Akufen - Skidoos (5:12)
  5. Luomo - Present Lover (3:38)
  6. Louie Austen - Hoping [Herbert Mix] (6:17)
  7. Felix da Housecat - What Does It Feel Like? [Royksopp Return the Sun Mix] (5:48)
  8. Rockers Hi-Fi - Push Push [Original Mix] (5:37)
  9. Chicken Lips Presents Zeefungk en Ciccone Youth - Clap Slap / Me and Jill (4:48)
  10. LCD Soundsystem - Losing My Edge (7:53)
  11. Mr. Oizo - Flat 55 (2:37)
  12. MMM - Donna (5:03)
  13. Metro Area - Orange Alert [DFA Remix] (5:28)
  14. Thomas Dolby - One of Our Submarines [Salz Mix] (6:17)
  15. Marz - Bars 1, 2, 3, 4 (4:32)
Leuke mix van Swayzak, waarbij het opvalt dat ook zij LCD Soundsystem al vroeg kenden. En het is ook wel leuk om te zien/horen dat er nog meer draaibare nummers van Akufen zijn dan Deck The House.

avatar van brooklyn
Die skidoos is echt zo'n verschrikkelijk mooi nummer...

brooklyn schreef:
Die skidoos is echt zo'n verschrikkelijk mooi nummer...

en dan heb je het nog niet eens over de manier waarop hij met het vorige nummer wordt gemixed.. ronduit meesterlijk hoe swayzak white cigarettes en skidoos naadloos in elkaar over laat lopen (met het oog op rijmende melodieen) toppiefloppie!!

De overgang naar Luomo is ook wel erg fijn, moet ik zeggen.

avatar van brooklyn
Gek genoeg zoek ik deze altijd op in nazomerige dagen als deze met een laag twijfelachtig zonnetje en wat kouig weer. Blijft een heerlijke mix deze.

avatar van brooklyn
Ik ben niet meer zo kritisch op het mixen hier en ga naar de volle vijf sterren. Geweldige mix!

In de loop der jaren uitgegroeid tot een van mijn favoriete mixalbums.