Vladislav Delay - Kuopio (2012)

Finland

7. Marsila (7:40)
  8. Hitto (6:06)
  9. Kuuluuko * (5:34)
avatar van Fianosther
De productiviteit en de kwaliteit van Vladislav Delay blijft hoog. Na z'n vorige solo full-length 'Vantaa', een fantastische plaat met Moritz von Oswald en Max Loderbauer ('Fetch'), een plaat met z'n eigen band (Vladislav Delay Quartet), een Luomo werk en een EP ('Espoo') nu alweer een nieuwe solo Cd. En wat voor een: dansbare opgefokte techno met veel subtiele veranderingen in het geluid. Eigenlijk gaat hij verder in de richting van een track als Lauma, die op Vantaa stond.

Ik vermoed dat hier door mij binnenkort wel de nodige sterren aan uitgegeven zullen worden.

avatar van GrafGantz
Goed punt.

MotleyKoen
Twee jaar te laat, maar: