Butthole Surfers - Rembrandt Pussyhorse (1986)

Label: Touch and Go

1. Creep in the Cellar (2:05)
  2. Sea Ferring (4:00)
  3. American Woman (5:32)
  4. Waiting for Jimmy to Kick (2:21)
  5. Strangers Die (3:09)
  6. Perry (3:32)
  7. Whirling Hall of Knives (4:44)
  8. Mark Says Alright (4:08)
  9. In the Cellar (3:17)
geweldige cover van american woman!

maar wel een beetje ziekjes natuurlijk.

Mojo Pin
Wtf is dat een remspoor??!

avatar van dix
dix
andere hoes is mooier

fastpulseboy
hahaha, dix haalt al mijn jeugfavorieten weer bovenaan de updates!

Aquila
Even een correctie ingediend. Deze hoes staat op zijn kop en de kleuren kloppen van geen kant. Die tamelijk onvergetelijke "achterkant" (noem het "onderkant") die ook op de CD te vinden is hoort volgens mij bij een maxi of een single. Of heb ik het mis?

Aquila
Kijk, dat ziet er al weer beter uit!

avatar van mayhemblik
Geweldig!!!!
God wat een heerlijke plaat dit zeg, There's a creep in the cellar

avatar van freakey
Bovenstaande hoes is van de cd "Rembrandt Pussyhorse/Cream Corn From the Socket of David" wat eigenlijk dus een compilatie is van 2 platen, zoals ik beschrijf in het berichtje bij de gelijknamige EP en is dus niet de originele hoes van "Rembrandt Pussy Horse" (RRE CD 2)

Butthole Surfers is uniek en ik vind ze geweldig, maar als ik hem opzet kies ik toch altijd maar een paar nummers, het hele album luisteren doe ik zelden. Van deze plaat zijn favoriet Waiting for Jimmy to kick, Strangers Die en American Woman, de rest doet me wat minder.