Coldplay - Clocks [Japan EP] (2003)

Label: EMI

1. Clocks [Edit] (4:13)
  2. Crests of Waves (3:40)
  3. Animals (5:35)
  4. Murder (5:36)
  5. In My Place [Live] (4:03)
  6. Yellow [Live] (7:44)
Dit is toch gewoon een single met wat extra's.

avatar van avdj
Volgens mij wel ja, zo'n singletje van 7 i.p.v. 5 euro zodat er wat extra's nummers opstaan.

avatar van Aurum
Als je 't maar vaak genoeg probeert krijg de singles ook wel op de site blijkbaar.

avatar van dynamo d
Music4ever schreef:

Dit is toch gewoon een single met wat extra's.

Ja, dit is een maxi single maar wel een mooie. 3 tracks die niet op een album staan, waarvan ik 'Crest of Waves' wel erg mooi vind.

avatar van Jordy
Aurum schreef:

Zucht

Hij heeft wel gelijk!

Singles mogen op de site als er tenminste 3 tracks opstaan die niet op een regulier album van de artiest staan. Remixes en live-uitvoeringen gelden hierbij niet als een "niet-album" track. De toevoeger dient in het commentaar aan te geven welke tracks "nieuw" zijn, zo niet zal de toevoeging afgekeurd worden.

Crests Of Waves, Animals en Murder staan niet op een album. Dus deze mag gewoon op de site.

herman schreef:

Ja,je hebt gelijk,ik ben te snel geweest in mijn oordeel.
Deze mag dus gewoon op de site.

avatar van Jordy
bedankt voor je goedkeuring

avatar van Spliffy McGreen
Bij deze cd hooren nog twee andere cd's! ooit es gekocht in plato groningen ! ik voeg later die tracks toe !

Spliffy McGreen schreef:

Waar wacht je op?

Zoals ik eerder zei op het GPaSUmF-forum zijn de nieuwe nummers hierop echt de moeite waard voor de fans.

avatar van klaasdevries
animals, crest of waves en murder zijn de betere nummers van coldplay wat mij betreft....

Dit is bijna een album, staan gewoon 8 nummers op.

avatar van avdj
Bij een paar nummers is de tijd niet eens ingevuld...

avatar van musicfriek
Omdat dat video's zijn denk ik.

avatar van avdj
O ja...maar het blijft een raar gezicht.

avatar van Landero
Crest Of Waves is inderdaad een zo zalig nummer en één van de beste die ze tot nu toe gemaakt hebben!

avatar van KKOPPI
Animals