Laura - Laura (2005)

Belgiƫ
Label: Mostiko

1. Talk Or Take a Walk (3:17)
  2. Masquerade (4:00)
  3. Bitch (3:57)
  4. I Am Who I Am (3:32)
  5. Ironic (3:42)
  6. Bring Me Some Water (3:54)
  7. Power of Music (3:15)
  8. Luka (3:51)
  9. One of Us (4:59)
  10. Still the One (3:40)
  11. Promise Me (3:52)
  12. Where to Turn (5:13)
1,5
Dit is echt wel goed. 'Talk Or Take A Walk' is het beste pop nummer van de afgelopen jaren.

1,5
Ik heb inmiddels de rest van het album gehoord. Niet slecht, het bestaat grotendeels uit covers. Natuurlijk zijn de originele versies beter maar deze zijn ook best wel goed. 'Talk Or Take A Walk' is absoluut het beste van de hele cd maar ik had natuurlijk ook niets andes verwacht, het is namelijk moeilijk zo'n fantastisch goed nummer te overtreffen. Alleen deze single is al 5* waard. De rest van het album ongeveer 4*. Dat is dan een totaal resultaat van 4.5*.

Masquerade geeft een freaky clipje.

Lekker album, vooral Talk Or Take A Walk, Masquerade (met geweldige clip) en I Am Who I Am, de covers vind ik persoonlijk beter dan de originele, maar dat is mijn mening natuurlijk.

where to turn is heel mooi, maar het hele album is ook heel leuk, de R&B versie van Talk Or Take A Walk vind ik wel mooier dan de originele versie

Leuk album
Alleen spijtig van de vele covers , ik krijg van covers altijd zin om de orginele versie te gaan beluisteren,(die altijd veel beter zijn ).
Maar ze heeft een mooie stem en dit album is echt haar ding

avatar van jowietje
wie is dit

jowietje schreef:
wie is dit

Dit is één van de resultaten van Idool 2004. In tegenstelling tot vele andere idooltjes is zij een blijver en brengt ze ergens in juli haar nieuwe album Naked On The Inside uit.
De voorloper van dat album is de nieuwe single Shattered, met hier een link naar de videoclip ervan http://www.mostiko.be/index...

avatar van Justinx
Wat is een blijver in deze zin? Niet helemaal mee eens. Ze kan dan wel een tweede album aan het maken zijn, de muziek is niet echt inspirerend (bijv. door de vele covers).

Justinx schreef:
Wat is een blijver in deze zin?

Een blijver in de zin van ze scoort niet 1 hit om dan van het toneel te verdwijnen zoals het vele Idool-aftreksels vergaat. Zij heeft namelijk wél succes in België, wat niet kan gezegd worden van Idoolwinnaar Joeri of hoe hij ook heten mag.
En de covers, jah, dat begint stilaan standaard te worden op een debuut van een Idool, die covers.
Haar nieuwe album zal vooral dan niet uitsluitend nieuwe songs bevatten, geschreven door o.a. de man die Talk Or Take A Walk ook heeft geschreven, en een 6-tal zijn van de hand van een man die voor Kelly Clarkson schrijft of er toch mee samenwerkt.

Volgende week is het eindelijk zover, dan ligt Naked on the Inside, het tweede album van Laura, in de rekken.
Voorafgaand aan het album is de single Shattered uitgebracht, die ons toeliet de nieuwe look (no longer the blonde girl) en sound van Laura te bewonderen.
Het album bevat net zoals deze 12 nummer, maar deze keer zijn het geen covers maar uitsluitend eigen werk.

Je kan zeggen wat je wil, maar ikzelf zit al een tijdje op dit album te wachten. Mijn honger ernaar werd vergroot toen eind juli 30 seconden van elk nummer vrijgegeven werd die je nog steeds hier kan beluisteren via deze site http://mostiko.fruitytech.c....
Alsof dat nog niet genoeg is zijn de eerste 7 nummers volledig op het net geplaatst door de platenmaatschappij Mostiko. Op die site http://www.mostiko.com/Laur...kan je ook nog eens de videoclips van Shattered en de eerste hitsingle Talk or Take a Walk bekijken.

De tracklist:

09. Heartache is over
10. Fightback
11. Poisoned ft Baby Bang and Mystique
12. Highway to nowhere

Van zodra er weer albums kunne toegevoegd worden zet ik hem er wel bij.

Naked On The Inside is echt een heel goed album, beel beter dan deze!

kellyclarkson schreef:
Naked On The Inside is echt een heel goed album, beel beter dan deze!

Ik ga hem morgen halen, Naked on the Inside, en hem dan zowat grijsdraaien. De eerste 7 nummers vind ik al geweldig, en dan heb ik Kiss Your Lips en Poisoned nog niet gehoord, de twee songs die bij het beluisteren van de 30 sec previews er meteen uitsprongen voor mij.

De nieuwe single zal Reason worden.