Impaled Nazarene - Latex Cult (1996)

Finland
Label: Osmose

1. 66.6 S of Foreplay (1:07)
  2. 1999: Karmakeddon Warriors (2:39)
  3. Violence I Crave (1:37)
  4. Bashing in Heads (1:11)
  5. Motorpenis (2:22)
  6. Zum Kotzen (3:14)
  7. Alien Militant (2:47)
  8. Goat War (0:53)
  9. Punishment Is Absolute (2:48)
  10. When All Golden Turned to Shit (1:26)
  11. Masterbator (2:26)
  12. The Burning of Provinciestraat (3:12)
  13. I Eat Pussy for Breakfast (1:25)
  14. Delirium Tremens (3:32)
avatar van the crook
Na drie meer in de blackmetal gewortelde albums, laten de Finnen van de Gespietste Nazarener op Latex Cult iets meer punk invloeden horen. Zelfs een band als Motorhead (Motorpenis) is soms niet ver weg op dit album. Gebleven zijn de soms mensonterende snelheden en de geschifte krijs van opper psycho Mika Luttinen.

avatar van Lau1986
Impaled Nazarene gooit op dit album het gaspedaal lekker open. Het klinkt eigenlijk vooral als een thrash album in de stijl van Destruction of Sodom. Echter zijn er inderdaad ook behoorlijk wat Motorhead invloeden te horen. Dat geeft de plaat wel een goede afwisseling.