Jason Hayes, Tracy W. Bush, Derek Duke & Glenn Stafford - World of Warcraft (2004)

Score
Label: Blizzard

1. Main Title: Legends of Azeroth (2:41)
  2. Exclusive Track: The Shaping of the World (2:26)
  3. Exclusive Track: Legacy (2:26)
  4. Exclusive Track: Song of Elune (2:15)
  5. Exclusive Track: Echoes of the Past (1:54)
  6. A Call to Arms (2:19)
  7. Intro Movie: Seasons of War (2:59)
  8. Stormwind (2:16)
  13. Ironforge (2:15)
  14. Elwynn Forest (3:05)
  15. Duskwood (6:03)
  16. Dun Morogh (7:31)
  17. Burning Steppes (2:28)
  18. Shimmering Flats (4:08)
  19. Felwood (2:38)
  20. Stranglethorn Vale (4:14)
  21. Tanaris (2:32)
avatar van jumpstyle4life
0,5
Echt het achterlijkste album ooit. slecht spel nog slechtere muziek

avatar van stuntman_jasper
Hoeveel seconden heb je gespeeld?
Hoeveel seconden heb je geluisterd?

Geef argumenten, man! Ik betwijfel of je dit uberhaupt geluisterd hebt.

Imagine.
Hij houdt volgens mij gewoon niet van muziek, zijn stemgemiddelde is 1,57...

avatar van jumpstyle4life
0,5
Ik heb 4 x gestemd , dan kan dat gebeuren..

avatar van Royality
jumpstyle4life schreef:
Echt het achterlijkste album ooit. slecht spel nog slechtere muziek

Je bent ook behoorlijk breed georienteerd zeg(kijkt naar stemlijst). En dan nog benadrukken op soundtracks.. de enigste soundtrack. je doet dit volgens mij alleen omdat je het spel kut vindt. Maar wat er hier is gecomponeerd? heb je echt tijd voor nodig om een argument te trekken. wtf man.. zeg maar welke soundtracks/scores van games of films vind je dan wel goed of juist slecht?

Maar kort maar krachtig over deze score: Met deze muziek kan ik goed wegdromen

avatar van stuntman_jasper
Mn stem een beetje verlaagd. Ik vind de composities erg mooi. ik vind het alleen jammer dat alles gesynth is (behalve het geweldige koor). In de nieuwere WoW muziek (Burning Crusade en Wrath of the Lich King) hoor je hele mooie orkestpartijen. Vooral de orkestrale versie van A Call to Arms bij WotLK is echt geweldig!

Album met enkele prachtige nummers! Het is echt sfeermuziek zoals je dit van Blizzard mag verwachten. Vooral The Shaping of the World, Seasons of War en A Call to Arms zijn erg overdonderend. Mooie imponerende soundtracks die flink wat ophef maken. Lekker groots en orchestraals. Bovendien is de Ambience muziek van Ironforge en Shimmering Flats ook erg mooi. Lekkere muziek om onder een spel te zetten!

avatar van Spock2011
Ik heb het ooit gespeeld, maar wat me nu nog bij blijft is vooral de mooie achtergrondmuziek. Ik vind die van de latere uitbreidingen overigens nog sterker.