The Kinks - To the Bone [UK] (1994)

Rock / Pop
Label: Konk

1. All Day and All of the Night (4:27)
  2. Apeman (4:06)
  3. Tired of Waiting for You (1:49)
  4. See My Friends (3:12)
  5. Death of a Clown (2:48)
  6. Waterloo Sunset (3:34)
  7. Muswell Hillbillies (3:21)
  8. Better Things (3:06)
  9. Don't Forget to Dance (4:39)
  10. Autumn Almanac (3:11)
  11. Sunny Afternoon (2:39)
  12. Dedicated Follower of Fashion (2:03)
  13. You Really Got Me (3:48)
avatar van nlkink
De versie die ik heb is in eigen beheer door The Kinks uitgebracht op het Grapevine label in 1994. Aangeschaft in Londen in hetzelfde jaar.
Het grootste aantal liedjes is in 1994 in een akoestische setting opgenomen in Konk studios in aanwezigheid van een groepje geselecteerde fans.
Later is er een ge-upgrade versie van To The Bone uitgebracht op dubbel CD maar die mist wel de akoestische versie van Waterloo Sunset. Da's dan wel weer een gemis en dat is dan ook de reden dat de doorgewinterde Kinks fan deze release wel in zijn/haar collectie heeft.