KRS-One - Keep Right (2004)

Label: Grit

1. Club Shoutouts (1:00)
  2. Are You Ready for This (3:05)
  3. Illegal Business (3:45)
  4. The Prayer of Afrika Bambaataa (0:39)
  5. You Gon Go? (4:32)
  6. Phucked (3:08)
  7. A Call to Order (Spoken by Afrika Bambaataa) (0:31)
  8. Everyone Rise (2:23)

met L da Headtoucha

9. Stop Skeemin (2:56)

met Joe

10. And Then Again (1:51)
  11. My Mind Is Racing (2:37)
  12. Here We Go (1:42)
  13. Me Man (1:45)
  14. Feel This (2:25)
  15. Dream (1:03)
  16. I Been There (2:29)
  17. Freestyle Ministry (2:17)

met Server Verbals

18. The I (2:50)

met Mad Lion

19. Bucshot Shout Out (0:20)
  20. Rap History (Spoken by Afrika Bambaataa) (1:18)
  21. Let 'Em Have It (3:28)
  22. Still Spittin' (4:33)

met Akbar, L da Headtoucha, Illin' P, Supastition en An Ion

23. The Cutclusion (0:47)
Veel gave beats en lyrics vind ik toch ook nogsteeds vet.

Gister naar z'n optreden geweest in nighttown.... erg dope!! Gelijk z'n nieuwe cd (gratis) gevangen met alle signatures d'r op, hehehehehe

gelijk ff geluisterd... eertste indruk: klinkt goed... dikke beats en goeie lyrics

*3,5

ps. optreden moet je naar toe.... was ECHT te ERGGGGGG

hele tent ging losssss

Pikedre!!! Door jou kon ik er dus niet heen! UITVERKOCHT bahhh! Had al vrijgevraagd vervoer alles... was hij echt goed ???

Niet echt een vol album, KRS-One heeft hier veel clubhip-hop gemaakt. Het klinkt er goed, niet zo diepgaand als Life.

You Gone Go? is wel een heel erg relax nummer, damnn. I Know Where We Can Go To See How A Real MC Flows, No Radio No Video Just A Live Show, Comon Now You Gone Go?

Afrika Bombaataa heeft hier en daar nog wat goede dingen te zeggen, het is wat afgeraffeld, wat je vaker hebt bij KRS-One, maar blijft goed, mijn favoriete beat is zeker Illegal Business, en You Gone Go? mijn favo nummer.

avatar van Nightrider
Everyone Rise heeft zo'n sterke beat. Verder vind ik KRS-One tekstueel op dit album tegenvallen. Stop Skeemin' vertelt dan nog wel een leuk verhaaltje, maar verdere diepgang valt er niet te bespeuren. Echter, dat is ook niet altijd nodig. Deze cd bevat genoeg goede nummers voor een 3,5*.

avatar van Reijersen
Ik mis ook wat diepgang op dit album, maar om het gewoon lekker op te zetten en lekker weg te luisteren is dit een goede plaat. Het is maar net wat je zoekt in hiphop. Ik dat laatste wat minder en kom dan ook uit op 3 sterren.

ManMonster
Vroem, vroem, my mind is racing!
Het is zeker niet Krs zijn diepste plaat maar dat drukt mijn pret niet! Luistert heel lekker weg!

avatar van KILLERBEE99
I Been There