Sesamstraat - Hiep Hiep Hoera (1996)

Label: WSP

23. Winterduet
  24. Goed Oefenen
  25. Oom Rudolf's Dixielandband
Mojo Pin
Waarom heeft er nog niemand op dit album gereageerd?

avatar van KampF
Hoe Heet Je staat er 2x op.

Mojo Pin
Live-versie denk ik.

avatar van HiLL
Mojo Pin schreef:
Live-versie denk ik.

Doom metal versie van Grover hoor!

Bobiej
Ik vind het meer Doom/Death met een randje Black.

avatar van Madjack71
Zielige cd...een album waarop Bert jarig is en niemand op zijn feestje komt..uiteindelijk komt het wel goed natuurlijk.
Leuk om op te zetten bij verjaardagen.

avatar van hrmnbstr
1,5
Matige c.d. van Bert en Ernie. Dan toch veel liever de "oude" albums als Bert en Ernie vervelen zich nooit..., Maak er wat van!, Hoor, wie klopt daar kinderen?, Kerstfeest met Bert en Ernie, Een uur niet zeuren en De wereld rond met Bert en .... In 1996 bracht het duo drie albums uit: Hé hé hé we maken muziek, Kompe dompe doeli en deze: Hiep hiep hoera. Kompe dompe doeli heb ik gehoord en die was best leuk. Het haalt niet het niveau van de jaren tachtig, maar het was zeker niet slecht. Helaas doet dit vervolg erg onder aan dat album. De dialogen zijn niet wat ze ooit geweest zijn en de vele liedjes zijn op enkele uitzonderingen vrij beroerd en oninteressant. Wat zeker meespeelt is de ellelange speelduur: zeventig minuten! Dat is gewoon te lang. Verder is de indeling heel duidelijk praatje, liedje, praatje, liedje... Dat maakt het ook irritant, en het album wil maar geen geheel worden.
Jammer, want het duo heeft hele goede albums.