Lionel Richie - Renaissance (2000)

Pop / Soul
Label: Mercury

1. Angel [Metro Mix Album Version] (4:15)
  2. Cinderella (3:42)
  3. Tender Heart (4:28)
  4. Dance the Night Away (5:08)
  5. Tonight (4:31)
  6. How Long (3:55)
  7. Don't You Ever Go Away (4:13)
  8. Wasted Time (4:07)
  9. Piece of My Heart (4:15)
  10. It May Be the Water (4:56)
  11. Just Can't Say Goodbye * (4:08)
  12. Here Is My Heart (4:03)
  13. Don't Stop the Music (4:27)
  14. I Forgot * (4:58)
  15. Angel [Boogieman Mix Radio Edit] * (6:43)
Dit is een hele goede CD, het zijn stuk voor stuk super nummers!!

* * * * *

fastpulseboy
Dit is een hele slechte cd, het zijn stuk voor stuk voorgekauwde olvarit hapjes!!

EVANSHEWSON
fastpulseboy schreef:

Ik heb hem niet gehoord, maar laat ik mijn vooroordeel maar volgen, heb toch al enkele ondingen hiervan op de radio moeten aanhoren. Héél dit plaatje zal wel melig zijn, I suppose ?

Lionel Richie : passé zoals passé maar kan zijn.

En niet alleen passé, heb er nooit iets aan gevonden.

Wèl aan zijn funkperiode met the Commodores (Brick House en consoorten!)

avatar van Rich_B
Toch vind ik dit een van zijn betere en beste album!
Angel blijft een pracht nummer en tender heart blijft ook goed!
Dit blijft toch een goede aankoop van toen, heb hem er lang niet meer in gehad maar, ben er zeker wel toen ik hem had gekocht toen het net uit was, anderhalfjaar plezier meegehad thuis en in de auto!

avatar van Twinpeaks
Wederom niet best , met als dieptepunt Angel . Wat een wanstaltige draak is dat zeg !
Lichtpuntje hier is Tender Heart , maar dan heb je het ook wel gehad.
2 sterren