2 Unlimited - II (1998)

Belgiƫ / Nederland
Dance / Pop
Label: Byte

1. Wanna Get Up (3:17)
  2. The Edge of Heaven (4:16)
  3. Never Surrender (4:33)
  4. Closer 2u (5:15)
  5. Back into the Groove (4:02)
  6. Someone to Get There (5:27)
  7. I Am Ready (3:21)
  8. Move on Up (4:39)
  9. Let's Celebrate (3:57)
  10. Be Free Tonight (3:52)
  11. II Unlimited Megamix * (3:50)
avatar van HiLL
Belachelijk dat dit de naam mocht gebruiken. Erg geflopt ook en terecht.

avatar van gemaster
Ik vond 'The Edge Of Heaven' nog wel aardig eigenlijk.

avatar van Nicolage Rico
gemaster schreef:

Ik vond 'The Edge Of Heaven' nog wel aardig eigenlijk.

Inderdaad, maar dat is eigenlijk ook het enige nummer dat ik ken.

Ik was het eigenlijk al vergeten, dat 2Unlimited opnieuw opgericht was. Hadden ze never nooit niet mogen doen.

avatar van FunkStar
Ik vond 'The Edge Of Heaven' ook wel aardig en Wanna Get Up ook!

avatar van monique
1,0
alleen de "the ege of heaven" is nog wel te pruimen,de rest is ronduit slecht

avatar van Sjaan
hadden echt moeten stoppen die gasten(producers)

avatar van pureshores
ik hoorde The Edge of heaven pas en dat valt wel mee (wel een Felix rip off).
Beetje flauw dat deze dames toen in de media en verder nogal afgezeken werden-de producers en platenmaatschappij hebben toen gekozen voor een wedergeboorte en dat deze 2 de gezichten waren -ok. Zoveel dance acts verslijten zangeressen voor ieder nieuw album
Bovendien zongen deze 2 beter dan Anita Doth met dr amsterdamse shrek stem naar mijn mening.

avatar van pureshores
haha een jaar later sta ik nog steeds achter die opmerking. De 3 singles hebben alle 3 wat, vind Wanna get up dan de minste van de 3. Jeugdsentiment

avatar van adri1982
pureshores schreef:
ik hoorde The Edge of heaven pas en dat valt wel mee (wel een Felix rip off).
'The Edge of heaven' vind ik ook het luisteren nog wel waard, maar ik hoor zelfs twee samples hierin. De eerste sample is inderdaad van Felix, 'Dont you want me' en een andere melodie die ook steeds terugkeert, verschilt maar heel weinig van 'Infinity' van Guru Josh.

avatar van MIAB
Een overbodige verlenging van de originele 2 Unlimited. De eerste 3 nummers van het album kunnen ermee door, maar daarna is het vooral heel slecht.