Therapy? - Pleasure Death (1992)

Label: Wiiija

1. Skinning Pit (6:01)
  2. Fantasy Bag (3:40)
  3. Shit Kicker (2:33)
  4. Prison Breaker (4:27)
  5. D.L.C. (2:32)
  6. Potato Junkie (3:08)
Vooral nrs 1,4 en 6 zijn the Bomb!

avatar van jedimaster
vergeert vooral 2 niet

Ik kan alleen 1 en 6 waarderen. Daarom heb ik Caucasian Psychosis in huis.

O ja, het is Skinning Pit, niet met m.

avatar van narva77
Waar is het album "Caucasian Psychosis" dan? Staat niet op de site?!

Caucasian Psychosis is een Amerikaanse uitgave. Het combineert alles van Babyteeth met alles van Pleasure Death.
Dat gaat uitstekend samen, want pas na Pleasure Death begon Cairns van stijl te veranderen.

avatar van ZAP!
Hier is de typisch (snare)drumsound die ook op 'Nurse' klinkt, te horen. Ik hou daarvan.
Ik kreeg een heel andere trackvolgorde dan hier aangeboden, maar goed.
'D.L.C.' is als instrumentaaltje een tikkeltje saai, al leeft McKeegan zich wel lekker uit.
'Potato Junkie' en 'Prison Breaker' zijn ook weer voorlopers van de 'Troublegum'-stijl.
'Fantasy Bag', 'Shitkicker' en 'Skinning Pit' zou ik eerder onder de 'Nurse'-stijl scharen.
Al bij al toch wat minder interessant dan de debuut-EP.

3,5*.