Bardo Pond - Lapsed (1997)

Label: Matador

1. Tommy Gun Angel (5:16)
  2. Pick My Brain (6:43)
  3. Flux (9:07)
  4. Amandamide (2:24)
  5. Green Man (6:26)
  6. Straw Dog (3:23)
  7. Aldrin (14:19)
Tommy Gun Angel is erg mooi. Hoe is de rest?

avatar van Paalhaas
Ook erg fijn. Lekker chaotische, rumoerige, psychedelische space-rock. Bardo pond is in zijn stiel een echte wereldtopper. Probeer ook eens Amanita en hun fantastische debuut, Bufo alvarius. (Verder natuurlijk het ultra-psychedelische Well oiled van Hash jar tempo, hun samenwerking met de Nieuw-Zeelandse gitarist Roy Montgomery!)

Bedankt voor de tips. Ik bedenk me net dat ik Bardo Pond nog 's in de Melkweg heb gezien (in 2000, denk ik), maar daar weet ik echt niets meer van.

avatar van Bruno Banani
Da's niet zo fraai , herman, ben zelfs anar Berlijn gereist om ze te zien, onvergetelijk!