Tom Odell - Songs from Another Love (2012)

Label: Columbia

1. Another Love (4:06)
  2. Sense (4:24)
  3. Can't Pretend (3:39)
  4. Stay Tonight [Demo] (3:31)
Groot artiest in wording. Prachtige single "Another Love" kwestie van tijd dat we die hier ook gaan horen.

avatar van Kos
Kos
Zeker een sterke single ja.

avatar van Gloeilamp
Erg fijn EP'tje dit. Another Love is een fantastische single maar ook de andere nummers weten te boeien. Ben benieuwd naar meer werk van deze Tom Odell!

Another Love is natuurlijk een lekker nummer maar bijzonder? Nou nee. De sound die we op deze EP horen is verre van origineel. Ik hoor er een beetje Toploader en Starsailor in.
Typisch zo'n geluid dat zo rond 2001 opeens erg in trek was.

Heel erg kan ik dat niet vinden. Deze nummers beloven veel goed voor een compleet album en het hoeft niet altijd hip en nieuw te wezen om goed te zijn.

avatar van Poeha
Another Love is alvast een steengoed nummer. Ben erg benieuwd waar hij mee gaat komen op korte termijn. Het lijkt erop dat hij behoorlijk wat in zijn mars zou kunnen hebben.

Daffodils

avatar van Man of Sorrows
Fraaie single, doet erg aan The Veils denken.

avatar van muziekobsessie
ik hoor ook jeff buckley. Vind dit toch wel veel belovend voor komend album. 2 nummers goed van dit eptje 1 en 3e nummer. Tja niks nieuws maar moet dat dan?

avatar van Lize92
Ja eens met muziekobsessie, heerlijke fragiele stem. jammer dat het liedje dood wordt gedraaid op de radio, dat neemt het fijne er een beetje vanaf. Overall wel een hele prettige song, rest van het album nog niet gehoord

GCITY050
die single is heel fijn, hoorde hem vanmiddag in de auto, gelijk naam + nummer in mn mobiel gezet.

Heel goeie single.
Stem doet inderdaad wel wat denken aan Finn Andrews van The Veils.