Ra Ra Riot - Beta Love (2013)

Label: Barsuk

1. Dance with Me (2:24)
  2. Binary Mind (3:13)
  3. Beta Love (2:55)
  4. Is It Too Much (2:39)
  5. For Once (2:29)
  6. Angel, Please (2:46)
  7. What I Do for U (1:44)
  8. When I Dream (3:06)
  9. That Much (2:41)
  10. Wilderness (3:09)
  11. I Shut Off (3:10)
avatar van Mctijn
Beta Love gaat de single worden gok ik. Prima nummertje. Even afwachten of de rest van het album dit feestgevoel kan vasthouden.

avatar van coldwarkids
Het derde album van deze band. Ik heb net een maand geleden het album The Orchard ontdekt. Vanwege de geniale single 'Boy'. De eerste drie nummers die nu vrijgegeven zijn (Beta Love, When I Dream en Dance With Me) zijn pareltjes. Hij is inmiddels te downloaden en dat ga ik dan ook doen.. ben zeer benieuwd!!

avatar van henrico
Het vorige album van Ra Ra Riot viel me nogal tegen. Maar ja, het debuut The Rhumb LIne was ook zo fraai - met onder meer dat prachtige Can You Tell. Het nieuwe album bevalt me zeer. Ik moest wel wennen; het is nogal uptempo. Maar het is verdomde catchy.

avatar van Mctijn
Hm, klinkt wel heel gemakkelijk. Te gemakkelijk misschien. Had gehoopt dat Beta Love het catchy hoogtepunt zou zijn, maar dit blijkt de maatstaf te zijn voor dit album. Zal waarschijnlijk snel vervelen, we zullen zien