Muse - Sing for Absolution (2004)

Label: Taste

1. Sing for Absolution [Radio Edit] (3:45)
  2. Bliss [Live at Ahoy, 6 November 2003] (4:06)
  3. Sunburn [Live at Ahoy, 6 November 2003] (4:08)
  4. Feeling Good [Live at Ahoy, 6 November 2003] (3:31)
  5. Sing for Absolution [Live at Pinkpop 2004] (4:51)
  6. Time Is Running Out [Live at Pinkpop 2004] (4:16)
  7. Ruled by Secrecy [Live at Pinkpop 2004] (4:52)
  8. The Small Print [Live at Pinkpop 2004] (3:48)
Vette plaat. Ook is disc 2 leuk met die clips van Sing for absolution, Time is running out en hysteria.

avatar van Darkshines
ben benieuwd

avatar van Bert Wasbeer
hEB de plaat niet maar het concert op Pinkpop was erg goed

nanneb
waar is deze cd te koop??

Allemaal in Nederland opgenomen!

avatar van stuntman_jasper
Deze cd is zeker nergens meer te krijgen?

avatar van ariedirk
Ik heb em van een vriend geleend, inderdaad niet goed meer aan te komen, er worden belachelijke prijzen geboden op ebay en marktplaats (50/75 euro)
Ik heb het er niet voor over, maar neemt niet weg dat het een leuk hebbedingetje is.
Ik heb het idee dat hij alleen in nederland is uitgekomen, want op amazon staat een andere versie met 6 tracks.
De opnamen zijn aardig, vind het wel jammer dat 4 van de 12 tracks (incl. dvd) sing for absolution is.

Nian
Is deze plaat eigenlijk verkrijgbaar in België? Ik heb deze plaat nog nooit ergens zien liggen.

avatar van Bosdavid
Leuk setje, inderdaad. Ik heb ze destijds verzameld en bezit ze nog steeds.
De eerste live cd is erg tof, met een interessante live-versie van Sunlight en een fijne uitvoering van Bliss.
Feeling Good slaat daarentegen volledig dood doordat de zware basgitaar niet (of hooguit nauwelijks) te horen is, zoals ook de live versie van The Small Print op schijf drie mij erg tegenviel.
Maar gelukkig vallen de overige nummers goed te genieten.

avatar van matthijs
Ik was er in 2004 bij pinkpop bij en was en ben behoorlijk Musefan, maar was die dag tegen de avond zo moe dat ik niet meer kon genieten. Nu pas zie ik dat er live opnames zijn uitgebracht, binnenkort maar s ff zoeken op Spotify, denk dat ik meer ga genieten van herbeluistering dan van orginele ervaring!