Rhye - The Fall (2012)

Canada / Denemarken
Pop / Electronic
Label: Innovative Leisure

1. The Fall (3:44)
  2. The Fall [Live] (4:29)
  3. The Fall [Instrumental] (3:43)
Op dit moment verschijnt overal een leak met 10 tracks en dezelfde cover plus titel. Iemand enig idee hoe dat nu zit?
Via de officiële kanalen is The Fall gewoon een EP (en niet echt een boeiende ook zo te zien).

avatar van Zwammer
Geen idee. Schijnt dat dat album in 2013 uitkomt. Moet zeggen dat het wel een prima plaat is.

Ja precies maar ik zie nergens dat dat ook daadwerkelijk het album gaat worden zeker als ze dezelfde cover als voor de EP gebruiken.

avatar van kemm
Dat lijkt inderdaad op een (wel heel erg) vroegtijdige lek. Klinkt erg goed alleszins!

Ik heb trouwens onlangs ontdekt dat de Sade-achtige zang van deze band van een man afkomstig is. Vond dat een behoorlijk schokkend bericht.

Ik wist eerst niet eens dat dit een duo betrof.