Fat Joe - All or Nothing (2005)

Label: Terror Squad

1. Intro (3:37)
  2. Does Anybody Know (4:41)
  3. Safe 2 Say (4:01)
  4. So Much More (4:35)
  5. My Fofo (3:55)
  6. Rock Ya Body (3:53)
  7. Listen Baby (3:35)

met Mashonda

8. Get It Poppin' (3:25)

met Nelly

9. Temptation Part 1 (3:26)
  10. Temptation Part 2 (4:13)
  11. Everybody Get Up (4:20)
  12. I Can Do U (3:37)

15. Beat Novacane (3:45)
  16. Hold You Down (4:32)

met Jennifer Lopez

avatar van ThingMan
Just Blaze you're a Reble on this Beat Nigga!

avatar van Rene1979
Staan hier best wat leuke nummers op die door goed producers zijn gebakken. Fat Joe zelf is een middelmatige rapper.

avatar van Boy
Boy
Vind dit eigenlijk een geweldige plaat, in tegenstelling tot volgens mij iedereen. Zeg wat je wil over Fat Joe, maar de producties op dit album van o.a. Just Blaze en Cool & Dre zijn top.

avatar van KILLERBEE99
Niet veel bijzonders dit, Lean Back vind ik wel leuk, de rest is standaard of niks aan.

Gucci-Mane
My Fofo is een geweldige disstrack ,Lean back is een classic , Get it poppin is een leuke hit.Rock ya body is een Joe track ,goed.

Leuke album. Fat Joe is sterk. Midden 2000 was echt zijn dominerende jaren.

avatar van Shelter
Lean Back is wel ok, beste nummer op dit album en dat zegt veel aangezien de track niet meer dan ok is. Fat Joe maakt altijd wat vette losse tracks, maar een heel album is niet geweldig.

avatar van ThingMan
Doe mij maar Safe 2 Say! Wat een heerlijke beat vind ik dat.