E.S. Posthumus - Unearthed (2005)

Electronic / Rock

10. Menouthis (3:55)
  11. Estremoz (5:06)
  12. Pompeii (3:40)
  13. Isfahan (4:34)
Het volledige album kan je beluisteren op de website van de groep. Helemaal volledig dus, zonder betaling of wat dan ook.

Vooral bekend geworden met Pompei gebruikt in de trailer van Spider-Man 1 en intussen ook wel andere. Mix van orkest, koor en elektronica (voornamelijk drumloops ed). Best wel leuk om eens op te leggen.

Mooie cd. Een jaar of 4 alleen als independent release te verkrijgen krijgt deze cd nu eindelijk een plaats bij een redelijk groot label.
Ondertussen wisten diverese marketingmensen de cd wel te vinden want de muziek is waarschijnlijk voor veel mensen zeer herkenbaar zonder ooit de cd gehoord te hebben.

Dat is inderdaad ook voor mij de manier waarop ik in contact kwam met E.S. Posthumus. Mooie grootse composities met koor, voorzien van een lekker ritme. Episch alom.

mooie harmonieuze muziek, weer eens iets anders voor op de achtergrond! vooral "nara" is goed
3.5

Heerlijke cd. Staat hier op repeat!

Lekker apart kunstje muziek. Precies mijn smaak. Vooral Lepcis Magna and Nara vind ik mooi.