Shakira - MTV Unplugged (2000)

Colombia
Label: Epic

1. Octavo Día (6:19)
  2. Si Te Vas (3:40)
  3. Dónde Están los Ladrones (3:30)
  4. Moscas en La Casa (3:52)
  5. Ciega, Sordomuda (4:09)
  6. Inevitable (3:39)
  7. Estoy Aquí (4:58)
  8. (5:22)
  9. Sombra de Ti (4:07)
  10. No Creo (4:08)
  11. Ojos Asi (6:49)
over het algemeen heb ik het nooit zo op live albums maar deze van shakira is nog geheel niet slecht al vind ik haar studio albums beter, maar ze bewijst live goed te kunnen performen wat heel dichtbij de studio kwaliteit komt!
***1/2

Ik vind hem ook lekker klinken.. De geluidskwaliteit is zeer goed. In het nummer "Inevitable" bijvoorbeeld klinken achtergrond zangers veel beter dan op de gewone cd, komt zeer goed uit.. Laat maar weer zien hoe belangrijk de sound van een uitvoering is..

avatar van bertus99
Heb verder niet zo veel kijk op Shakira, maar vind dit wel een leuke liveplaat. Niet het stampende discowerk van haar studio-albums, maar een goed half akoestisch concert met een goeie band als begeleiding. Op het eidn wordt het zelfs heel erg goed. Leuke ongecompliceerde zangeres lijkt ze hier te zijn.

avatar van MetalMike
Dit was en is verdomde aangenaam, het plezier straalt eraf! Dat is altijd wel iets wat voor mij bepaalt of ik een album leuk vind of niet, zeker een live album. Tweede keer nu dat ik 'm beluister. Shakira begint me steeds meer te bevallen.

avatar van MetalMike
En ben het zeker ook eens met degeen boven mij, de plaat naar het einde toe getuigt steeds - meer en meer - van spelplezier, alsof de band en zeker ook Shakira zelf, echt heerlijk loskomt. Heerlijke live plaat! Ze overtuigt me echt hier.