Ignite - A Place Called Home (2000)

Punk
Label: TVT

1. Who Sold Out Now? (2:23)
  2. Veteran (2:46)
  3. Fill in the Blanks (2:17)
  4. Burned Up (2:46)
  5. No Regrets (2:59)
  6. Run (2:31)
  7. Bullets Included No Thought Required (3:04)
  8. A Place Called Home (3:16)
  9. Hands on Stance (3:19)
  10. By My Side (3:43)
  11. In Moderation (1:52)
  12. Pieter (3:18)
  13. I'm Bored (10:28)
  14. Hidden Track: A Place Called Home (Hungarian) *
Een album waar ik pas na jaren een beetje verveeld door raakte. Nummers als By My Side en Run bezorgen je op momenten kippenvel.

avatar van Nakur
Het is een nostalgische plaat voor me maar ontdanks dat is het een waar meesterwerk. geweldige cd 4,5 sterren

Schitterende plaat van een van de betere punkbands.
Nummers zoals veteran, run en by my side maken van dit album een strak album.
Nice plaatje

De stem moet je liggen, maar nummers als Run en de titeltrack zijn inderdaad erg, erg mooi. Hele toffe melodieuze hardcore/punk.

avatar van MichelDumoulin
Nosh schreef:
Hele toffe melodieuze hardcore/punk.

Dat is precies wat het is, Nosh, hele toffe melodieuze hardore/punk!

DonDijk
ja leuke cd,mooie hoes,slechte stem..3.5

avatar van Nakur
Slechte stem? Ik kan die alleen maar prijzen

DonDijk
nou weet je..die stem past er wel helemaal bij.prijzen is een groot woord,maar hij maakt van een slechte een goed passende stem en dat is wel te prijzen inderdaad

Sammael
Ik bezit deze CD al een aantal jaren en voor mij is het een combinatie van geweldige hardcore/punk en nostalgie. Ik had hem hier op 4 sterren gaan maar ik doe er een halve ster bij. Ik luisterde hem net namelijk weer eens en het viel me op dat de nummers na al die jaren nog niets aan klasse hebben ingeboet. Geweldige plaat.

avatar van Nakur
naar de 5* lanceren. Een van mijn meest gedraaide cd's, al jaren en jarenlang. Dat verdient niets minder dan het beste

avatar van andnino
Prima melodieuze punk/hardcore. Vooral de zang geeft dit zijn charme, naast de vaart die erin zit. De vlotte stukken zijn het gaafst, bijvoorbeeld in Fill in the Blanks. Ook A Place Called Home is een heel tof en herkenbaar nummer.

avatar van xrockerx
vanaf deze plaat was ignite niet meer interessant

kom op een kutband als U2 coveren met handjes geklap tijdens live shows...daarbij nog de onoprechte Zoli op zang...nope met deze plaat was het helemaal klaar met ignite

avatar van Mr. B
Vanaf deze plaat werd Ignite pas echt interessant!