Silverstein - Discovering the Waterfront (2005)

Canada
Punk / Rock
Label: Victory

1. Your Sword Vs. My Dagger (3:27)
  2. Smile in Your Sleep (3:28)
  3. The Ides of March (4:45)
  4. Fist Wrapped in Blood (2:57)
  5. Discovering the Waterfront (3:27)
  6. Defend You (2:58)
  7. My Heroine (3:13)
  8. Always and Never (3:49)
  9. Already Dead (3:17)
  10. Three Hours Back (3:34)
  11. Call It Karma (3:34)
lekker album

Ik kan dit in buien erg lekker vinden, zit goed in elkaar

avatar van nuf
nuf
hellopanic! schreef:
Ik kan dit in buien erg lekker vinden, zit goed in elkaar

inderdaad! het grunten in overgang naar emo-achtige zang werkt best goed hier.

leuk albumpje

avatar van xfader
vind het leuk, zoals nuf zei overgang van grunten naar emo-achtige zang werkt goed.

een stuk beter dan hun oudere album 18 candles: The early years.

Toffe cd bij momenten met aanstekelijke nummers als The Ides of March, Your Sword vs My Dagger, My Heroine en Already Dead. Niet dat je dit een geweldige plaat kunt noemen, want na een tijd verveelt het wel en wordt dit weer even weggelegd. 'T is niet zo'n blijvende plaat denk ik, daarvoor is hij niet sterk genoeg. Jammer, maar toch nog een 4* omdat ik hem deze moment veel draai.

avatar van Improvision
Goed album, beter uitgebalanceerd dan het vorige album. Favoriete track: Your Sword vs My Dagger. 3,5*

rico-bballer
De nummers die ik ken vind ik zeer goed.

avatar van [__Lyn_#]
waaw! zalig album gewoonweg.
*4.5

avatar van Devoo
Deze klinkt qua geluid toch iets beter. Veel helderder. Maar songtechnisch vind ik de vorige denk ik beter.