I.O.S - 4 (2005)

Label: CNR

1. Hou Je Vast (3:27)
  2. 1 Minuut (4:31)
  3. Altijd Wel Iemand (4:05)
  4. Hoe het Voelt (4:06)
  5. Slowmotion (3:15)
  6. Meer van Jou (3:53)
  7. Bijna Vanzelf (4:19)
  8. Morgen Weer een Nieuwe Dag (3:09)
  9. Zo Dichtbij (3:39)
  10. Hier Zijn (3:52)
  11. Hart en Ziel (4:03)
  12. Ik Mis Je (2:36)
  13. Uit de Schaduw * (3:50)
avatar van Nicolage Rico
De nieuwe single "Hoe het voelt" is echt super!

Ik ben benieuwd naar de rest van dit album.

Nicolage Rico schreef:
De nieuwe single "Hoe het voelt" is echt super!

Ik ben benieuwd naar de rest van dit album.

Ik ben alleen benieuwd voor hoelang, want ik hoor dit nummer inmiddels 5x per dag op the radio.

avatar van The Scientist
Berichten verplaatst naar Is Ook Schitterend

Het artwork van deze plaat 'is ook schitterend'.

avatar van Nicolage Rico
IOS heeft in de 3 jaar tussen dit album en zijn voorganger niet stilgezeten. Oke, het zijn simpele liedjes, maar ook simpele liedjes kunnen aangenaam klinken. Tot nu toe zijn er al 2 hit(jes) verschenen van dit album en - ik schaam me niet - ik vind ze goed!

Nogmaals, doodzonde dat je doodgegooid wordt op de radio met liedjes van IOS, maar ondanks dat heb ik best interesse in dit album, en dat had ik niet verwacht!

Edit: 2 hitjes - aangepast.

avatar van Gretz
Nicolage Rico schreef:
Tot nu toe zijn er al 3 hit(jes) verschenen van dit album

Uit de Schaduw komt toch helemaal niet van dit album?

Verder klopt de tracklist niet. Het nummer 'Als Geen Ander' bestaat niet en 'Altijd Wel Iemand' ontbreekt. De volgorde klopt ook niet, als ik afga op de officiële site staat. En de trackduur ontbreekt. Dus dat zal ik even aanpassen.

Inhoudelijk ben ik het eens met Nicolage Rico. Gewoon een goed Nederlandstalig album met nummers waar je fijn naar kunt luisteren. Toppers voor mij zijn Hou Je Vast, Altijd Wel Iemand, Hoe Het Voelt, Meer Van Jou, Bijna Vanzelf en Ik Mis Je. Dus mijn oordeel: 4* voor 4.

Ik houd helemaal niet zo van Nederlandstalige muziek maar 'Altijd wel iemand' vind ik echt een geweldig nummer Ook 'Hoe het voelt' klinkt erg lekker! Ben dus wel benieuwd naar de rest

avatar van Haveaniceday
Het hele album vind ik best lekker aan te horen Lekker rustig, à la acda en de munnik

Volgens mij staat 'Uit De Schaduw' er als bonustrack op..

avatar van Gretz
Ja dat zou kunnen. Denk dat die er later aan toegevoegd is. Is dat nummer niet speciaal gemaakt voor die spot van de Staatsloterij?

Joy
draai het nooit, vind het niks,maar je kan wel horen dat deze heren best wat in hun mars hebben

tis niet de zoveelste dik hout/acda en munnik en het klinkt erg volwassen en aardig origineel

alleen die bandnaam sux ,die zou ik als regelrechte brabander graag verbasteren tot:

ok moi

avatar van kaztor
Blof na-apers.

avatar van Rinus
Beat een sterk album, met "Hou je vast", "Altijd wel iemand" en "Slow motion". Maar de rest van het materiaal is ook goed. Ik vind het geen Blof na-apers, maar ze hebben een eigen geluid en een eigen stijl.

avatar van Ducoz
Kijk dit is nou aardige Nederlandse muziek, niet van dat domme gezwets als Blof, of enorm populair doen als Kane, wat enorme kut muziek is.
Ik gok, samen met Anouk(al is die de laatste jaren ook niet meer zo fantastisch) de betere Nederlandse Band

avatar van kappottevic
lijkt een beetje op de vorige ceedee die ik van de jongens ooit kocht (hemel en aarde). of een beetje, eigenlijk heel erg. het klinkt wel iets volwassener, maar er is geen nummer dat er echt uitspringt. ik vermoed dat ik de cd niet echt veel zal draaien... toch jammer dat IOS niet meer bestaat! bedankt jongens!

Parlotones
kaztor schreef:
Blof na-apers.

Maar wel beter dan Blof, vind ik.