Stephan Mathieu / David Sylvian - Wandermüde (2013)

Duitsland / Verenigd Koninkrijk
Avant-Garde
Label: Samadhisound

1. Saffron Laudanum (8:36)
  2. Velvet Revolution (7:50)
  3. Trauma Ward (6:00)
  4. The Farther Away I Am (Minus 30 Degrees) (11:10)
  5. Dark Pastoral (4:05)
  6. Telegraphed Mistakes (14:04)
  7. Deceleration (5:22)
Dit is weer een product van Samadhisound , koptelefoon op en je waant je in een andere wereld. Alleen minder dat D.S een weg inslaat die steeds verder van de beginperiode van D.S komt te staan. Waar blijft de stijl van Gone to Earth of Brilliant Trees. Leuk voor de verzameling maar niet meer als 3 sterren.

avatar van Cellulord
nostalgia schreef:

D.S groeit en blijft niet stil staan zoals de meeste muziekanten die zichzelf stees herhalen