Pro Era - P.E.E.P.: The aPROcalypse (2012)

Label: Cinematic

1. Like Water (3:30)
  2. Run or Fly (4:44)
  3. Wrecord Out (3:44)
  4. F a Rap Critic (3:45)
  5. The Renaissance (3:01)
  6. Florists (3:09)
  7. Interlude 47 (3:54)
  8. Resurection of Real (3:52)
  9. Vinyls (5:06)
  10. School High (6:09)
  11. Overseas (3:27)
  12. Natural (3:52)
  13. K.I.N.G.S. (3:11)
  14. Start to Finish (3:08)
  15. Last Cypher (8:32)
  16. Bun 'N' Cheese * (4:53)
  17. Lawns * (3:53)

met Super Helpful

18. Astrals *
totale tijdsduur: 1:03:04 (1:11:50)
avatar van Rhythm & Poetry
Lekkere mixtape, maar niet elke artiest kan het niveau bijhouden. Wat dat betreft is het wellicht ene beetje te vergelijken met OFWGKTA. Een drietal/viertal artiesten die in topvorm geweldig weten te overtuigen en de rest dat er toch maar een beetje bijhangt.

avatar van deagleking
Vanochtend heeft Capital STEEZ (ook te horen op 1999) dus zelfmoord gepleegd

avatar van WeztSide
De dood van Capital STEEZ (op dit moment staat zelfmoord nog niet vast, trouwens) gooit een duistere laag over deze tape. Beetje vreemd om er nu naar te luisteren.

avatar van Flipm0de
WeztSide schreef:

Geeft de tape, die overigens enorm goed te doen is, gelijk een compleet ander gevoel.

avatar van Holla
Goede tape, maar dat sampletje aan het begin van 1 van die nummers: ''They say signs of the end are near', of iets in die trant, klinkt meteen angstaanjagender zo vlak voor STEEZ begin te rappen

Jeeeetje, die intro track.
"Through third eye codes, your third eye closed
If Steve Jobs made you purchase a third eye Phone"
"But 33 degrees can't make us freeze"
"I'm still a bastard kid with blackened lips; I'm still a
Pacifist, but if you ask for it, then I could pass a fist"

En ook superzonde van Capital Steez. RIP

avatar van Dakduivel
Run or Flie

avatar van Holla
Nog even en we hebben er een STEEZ-tape bij en ook nog een Badass album

avatar van FelipeGutiérrez
Waarom geen stemmen op School High? De enige track die ik nog regelmatig op zet.