Björk - Homogenic Live (2004)

IJsland
Electronic / Pop
Label: One Little Indian

1. Vísur Vatnsenda-Rósu (1:52)
  2. Hunter (4:18)
  3. You've Been Flirting Again (3:35)
  4. Isobel (4:56)
  5. All Neon Like (4:56)
  6. Possibly Maybe (5:43)
  7. 5 Years (4:10)
  8. Come to Me (4:20)
  9. Immature (3:00)
  10. I Go Humble (4:24)
  11. Bachelorette (5:17)
  12. Human Behaviour (3:52)
  13. Pluto (3:56)
  14. Jóga (4:25)
  15. So Broken (4:27)
  16. Anchor Song (5:53)
avatar van Jacktherapper
So Broken, wat een geweldig nummer. Haar eigen muziek plukt haar van deze wereld en sleept haar mee naar het verhaal. Super

DannyScheurwater
Zeker de beste live cd van Björk.

avatar van Shelter
heeft dit nog toegevoegde waarde als je Homogenic reguliere album al hebt of is het een pure live uitvoering zonder veel verandering

sxesven
Shelter schreef:
een pure live uitvoering zonder veel verandering

Zoiets bestaat natuurlijk niet in het Björk-universum.

avatar van jorro
Het heeft wel iets om van je reguliere albums ook een aantal live albums uit te brengen. Het heeft ook wel iets extra's, want ondanks dat Bjork de perfectie nastreeft is er toch voelbaar sprake van een live optreden. Voor mij voegen live albums dus wel degelijk iets toe aan het studio repertoire.
Net als op de reguliere albums doen Hunter, Bachelorette en Jöga het bij mij het beste. Dat is ook niet verbazingwekkend.
Wel verbazingwekkend dat de live albums duidelijk minder populair zijn gezien het kleine aantal stemmen en berichten.