Millencolin - Life on a Plate (1996)

Zweden
Punk
Label: Epitaph

1. Bullion (2:00)
  2. Olympic (2:56)
  3. Move Your Car (2:06)
  4. Killercrush (2:27)
  5. Friends 'Til the End (2:31)
  6. The Story of My Life (2:33)
  7. Jellygoose (2:34)
  8. Replay (2:16)
  9. Vulcan Ears (2:06)
  10. Dr. Jackal & Mr. Hide (2:25)
  11. Softworld (2:56)
  12. Buzzer (2:23)
  13. Ace Frehley (0:05)
  14. Airhead (2:54)
Joepas
Tony Hawk flashback , lekkere plaat als je van skateherrie houdt

Zeer aanstekelijke, onschuldige skate-punk. Kon me zo'n 7-8 jaar geleden echt bekoren, nu wat minder.

Ja best leuk en Millencolin's beste 3.5

avatar van oruiz
eeen 4,5. wat een heerlijke plaat!

avatar van Dilla
Beste inderdaad deze ja. Tegenwoordig is het nix meer met MC. Of misschien ben ik er nu wel te oud voor. Er zaten natuurlijk wel altijd wat kinderachtige tracks bij. Toch krijgt deze van mij nog 4*, omdat het goeie herinneringen bij me naar boven brengt. Die van een onbezonnen tijd waar alles nog mocht en niets hoefde Dat is ook wat de muziek van deze boois uitstraalt. Onbezonnenheid en lekker plezier maken...
Tot en met Pennybridge Pioneers een prima band. Daarna stukken minder naar mijn mening.

avatar van oruiz
zelfs verhoogd naar een 5, staan alleen maar heerlijke punk rock nummers op van de bovenste plank

avatar van Shelter
story of my life is een vet nummer met leuke opbouw