Twisted Sister - Still Hungry (2004)

Label: Spitfire

1. Stay Hungry (3:17)
  2. We're Not Gonna Take It (4:39)
  3. Burn in Hell (5:40)
  4. Horror Teria / Captain Howdy / Street Justice (8:44)
  5. I Wanna Rock (3:17)
  6. The Price (4:10)
  7. Don't Let Me Down (4:48)
  8. The Beast (3:28)
  9. S M F (3:30)
  10. Never Say Never (2:21)
  11. Blastin' Fast & Loud (3:03)
  12. Come Back (6:27)
  13. Plastic Money (4:08)
  14. You Know I Cry (4:23)
  15. Rock'n'roll Saviors (5:06)
  16. Heroes Are Hard to Find (5:00)
avatar van Motorhead
plastic money ik wist niet dat dat bestaan lag whahahah:D

avatar van Motorhead
een vier voor jullie

Empyrium
prima album met re-makes van TW's eigen klassiekers. Goede sound en meer up-to-date van hun toch wel sterk verouderde albums van begin jaren'80.

Na Arrow Rock ben ik helemaal om,na 25 jaar. Vond er namelijk nooit een bout aan.

avatar van Wyverex
Zo, even wat informatie opgezocht over Twisted Sister. Ik heb al hun studio's en live-albums, maar dit heb ik altijd links laten liggen met het idee van: 'het is toch hetzelfde als Stay Hungry'. Nu las ik dat dit remixen zijn! Nou, dan zal ik deze toch eens moeten binnenhalen. Ik ben zeer benieuwd!

avatar van gigage
Remakes uit 2004 klinken inmiddels ook al weer verouderd. Er is niks mis met de originele blikken drums van de Stay Hungry mix. Er is wel wat mis met de stem van Dee in 2004.