Skullflower - IIIrd Gatekeeper (1992)

Rock / Avant-Garde
Label: Headdirt

1. Can You Feel It? (6:38)
  2. Black Rabbit (4:13)
  8. Godzilla (11:12)
  9. Spoiler (8:53)
avatar van Paap_Floyd
Bob,
Vertel eens iets wat ons ertoe zal dwingen op zoek te gaan naar dit album

avatar van Jazper
Mooi ruimtelijk geluid wel in deze muur van gitaren. Zo op de helft van het album begint de verzadiging wel op mijn deur te kloppen, want het is wel erg veel en zwaar en log. Maar ala, ik kan er toch nog wel 3,5 * aan kwijt

redelijk zwaar en traag album. Toch erg vet. Mooie productie, waarin je veel details hoort en toch ist erg rauw. Leuk als je dat als gratis albumpje bij je order krijgt

avatar van Paap_Floyd
Dit is echt een afgrijselijk vette plaat.

Benno
Inderdaad afgrijselijk vet - en schandalig onderschat. Prachtig smerig gitaargeruis van deze Britten. En ik maar denken dat ik daarvoor in de VS moest zijn.

avatar van eightynine
In mp3 formaat klinkt dit al lekker, flink zoeken naar een tastbare variant.

via de Crucial Blast webshop, als je Paypal hebt. Anders moet je nog ff doorzoeken.