Aroma di Amore - Radikal (1993)

Belgiƫ
Label: Antler

1. Fe (Ijzer) (3:24)
  2. Meisje Zijn (2:40)
  3. Voor de Dood (3:15)
  4. Sporen van Lisa (5:20)
  5. Mot (2:05)
  6. Overleven (3:37)
  7. Alles Wordt Zand (4:50)
  8. Zij Is Blij (3:10)
  9. De Radio Is Gek Geworden (3:53)
  10. De Goede God Is een Dode God (2:43)
  11. Koekoek in de Stad (4:25)
  12. Zonder Omzien (2:59)
  13. M / V (3:13)
  14. Plaatsje Onder de Zon (3:36)
  15. Dobberman (2:42)
  16. Naaldhak (2:38)
  17. De Aarzel (2:06)
  18. Ik Splits Jou (6:35)
  19. Een Hoofd in de Supermarkt (2:19)
  20. Het Gesticht (2:41)
  21. Ik Schaam Haar (3:26)
  22. Zij Is Blij [1982 Version] (3:06)
  23. NV Verdriet (2:31)
Herbert LC
De beste Nederlandstalige groep ooit. De fantastische, vaak absurde teksten van Elvis Peeters word ik nooit beu. En de muziek zelf blijft na al die jaren, ondanks de eighties-sound, eigenlijk tijdloos. Hopelijk brengen ze ooit al hun platen op cd uit.

avatar van c-moon
Hallo Herbert.

Goede smaak heb je )
Ben het dan ook volkomen met je eens!

Helaas zijn de werken van AROMA DI AMORE helemaal niet makkelijk meer te verkrijgen. Deze verzamel CD heb ik op een platenbeurs eens gevonden. En verder ben ik de glukkige eigenaar van "Koude Oorlog" en "De Sfeer Van Grote Dagen".

Elvis Peeters heeft ook nog knappe dingen gedaan met DE LEGENDE. Ik voeg die CD nog wel toe een van de dagen...