The Rasmus - Hide from the Sun (2005)

Finland
Label: Universal

1. Shot (4:18)
  2. Night After Night (Out of the Shadows) (3:44)
  3. No Fear (4:07)
  4. Lucifer's Angel (4:01)
  5. Last Generation (4:03)
  6. Dead Promises (3:39)

met Apocalyptica

7. Immortal (4:57)
  8. Sail Away (3:49)
  9. Keep Your Heart Broken (3:55)
  10. Heart of Misery (3:27)
  11. Don't Let Go (4:51)
  12. Dancer in the Dark * (6:03)

Deze CD is TOP!!!!!!

Kussies

Ik vind hem vet!

Als Ik Eerlijk Moee Zijn Is De Eerste Veel Beter Een 2,0 Maar The Rasmus Zelf Zijn Wel Ok..:)

avatar van HaWe
HOUSECAT schreef:
Ik denk niet dat dit goed is... Die eerste single alleen al

Zooo das een vooroordeel. De cd is echt super goed! Alle nummers zijn van een goed niveau!

mooie cd, lucifers angel, sail away, the heart of misery en keep your heart broken vind ik mooie liedjes. 4* voorlopig

HOUSECAT schreef:

zit niet zo te zeuren
Met dit album is helemaal niks mis.
Ik vind het een GEWELDIG album, zeker een *5 waard
xx

BlueBerry
nu weet ik niet wat ik hoor
mensen die 5/4 sterren geven voor dit album? en hebben ze de zanger live al gehoord?

GROOTS respect voor de man die deze band geholpen heeft om hun muziek totaal te bewerken met de computer

avatar van HaWe
hmm nee ik heb eerlijk gezegd The Rasmus nog nooit live gehoord... vandaar dat ik waarschijnlijk dan ook deze cd 5* geef want zeg zelf, de liedjes zijn wel goed en luisteren lekker weg

(maar ik zal je kritiek eens ter harte nemen en eens op zoek gaan naar een live-stukje van The Rasmus)

MUS
Just_Girl schreef:

Klein detail, het is al hun zesde album, niet hun tweede

avatar van Phoebe318
Sail Away blijft een mooi nummer.
Heb herrineringen aan deze cd.

*5.0!

avatar van frankvankesteren
Het is heel raar maar No Fear blijft al 2 jaar lang door mijn hoofd spoken zoals klassiekers uit de jaren 70, 80... voor mij is het tijdloos wat ik eigenlijk van tevoren nooit had verwacht omdat dit toch een redelijk poppy achtergrond heeft...

Als de rest van de CD net zo is moet ik hem toch echt eens aanschaffen

avatar van Rinus
Net zoals het vorige album "Dead letters", gewoon lekker weg luisterend. Niks gecompliceerds, maar lekker in het gehoor liggende songs, die eigenlijk haast allemaal zo op single kunnen uitkomen.

avatar van Drie Banaan Kan
heerlijke cd, beter dan Dead Letters (veel beter zelfs). nummers die je blijven achtervolgen doen het altijd goed bij mij

4 ***

HaWe schreef:

het kan zijn dat ik het fout heb, maar gaat het hiet niet om het materiaal dat op de cd staat en niet de live performance?

looANIMEool
BlueBerry schreef:
nu weet ik niet wat ik hoor

Ja, ik heb de zanger live gehoord en dan hij zingt niet altijd even goed nee. Maar daarom luister ik deze muziek nooit live, dat maakt de cd toch niet slechter. Ik vind het geweldige muziek, maar dan hoeft het live nog niet goed te zijn .

avatar van andnino
Betere sfeer dan de voorganger, betere songs, mooiere hoes en artwork, maar toch vind ik de voorganger beter^^.
Het is allemaal natuurlijk ook weer allemaal wannabe-depressief maar dat geeft niet.

avatar van sdr
sdr
andnino schreef:

Emo verkoopt nu eenmaal

avatar van kaztor
looANIMEool schreef:
hij zingt niet altijd even goed nee..

Heeft ie dat ooit gedaan dan?

looANIMEool
K heb ooit wel eens iets live van hem gehoord wat ik wel goed vond. Maar dat kan natuurlijk geplaybackt zijn.

avatar van andnino
Haha, zou kunnen : )
Maar ik was vroeger erg groot fan van The Rasmus dus toen ik ze voor het eerst live zag vond ik dat natuurlijk geweldig... dát was iig niet geplaybacked.

als je ze nu life zou horen zou ik zeggen dat het normaal is dat je vanzelf minder goed zult vinden. Zelf heb ik ze nog nooit life bezig gezien. Daarom dat ik de liedjes nog steeds goed blijf vinden. het blijven meezingers vind ik.

avatar van rock-rick
Mijn zus is naar een optreden van ze geweest en die vond het juist reuze meevallen, misschien heeft hij zangles gehad .

Vroeger vond ik dit geweldig, deze band heeft toch wel een belangrijke rol gespeeld in het ontwikkelen van mijn muzieksmaak. Ik vind het het nog steeds leuk om deze muziek te horen.

Natuurlijk is de muziek niet meer dan een aantal redelijke popnummers, maar ik zit er toch aan te denken ooit nog een album van ze te kopen, om ze te bedanken.