Misfits - Earth A.D. / Wolfs Blood (1983)

Punk
Label: Rykodisc

1. Earth Ad (2:09)
  2. Queen Wasp (1:32)
  3. Devilock (1:26)
  4. Death Comes Ripping (1:54)
  5. Green Hell (1:53)
  6. Mommy, can I Go Out & Kill Tonight (2:03)
  7. Wolfs Blood (1:13)
  8. Demonomania (0:45)
  9. Bloodfeast (2:30)
  10. Hellhound (1:16)
  11. Die, die My Darling (3:12)
  12. We Bite (1:14)
avatar van Lexicon Devil
Hoe fout onze Glenneke ook is...
Dit is echt een van de beste punkplaten uit de USA.

Goed uptempo, heerlijke riffs en geen concessies.

avatar van AOVV
Nog een tandje agressiever dan de voorganger, is dit mijn favoriet van Misfits. Ik weet nog dat ik deze band goed 8 à 10 jaar geleden ontzettend cool vond. De liefde is sindsdien wel wat bekoeld (vooral omdat ik mijn spectrum aanzienlijk heb uitgebreid), maar bij herbeluistering blijkt het kwartje nog steeds op exact dezelfde plaats te liggen waar het destijds is gevallen.
De riffs zijn eenvoudig en verwoestend, de songs compact en bovenal heerlijk snedig.

4 sterren

avatar van Edwynn
Death Comes Ripping natuurlijk. Geweldig. Ik heb alleen een verzamelaartje met de bekendere nummers erop, moet ik bekennen.