Parabelle - Your Starry Eyes Will Never Make Us Even (2012)

Canada
Uitgebracht in eigen beheer

1. Tear the Blue (3:32)
  2. Blisters and Bad Eyes (4:37)
  3. Rise (3:06)
  4. In the Shadows (3:54)
  5. Whisper (3:43)
  6. Your Starry Eyes (3:01)
  7. Heaven Like (3:33)
  8. Let It Out (3:37)
  9. Line of Fire (3:35)
  10. Listen (3:33)
  11. My Surrender (4:53)
avatar van Joy4ever
Het lijkt erop dat ik "hoofd" Parabelle ben. Drie albums en drie maal door mijn persoontje toegevoegd. Maakt mij dit fan van deze band? Mwah. Ik vind het wel geinige muziek. Met de zang is ook niet zo heel veel mis. Muzikaal ook niet. Maar echt goede songs, songs die beklijven, maken de heren (nog) niet. Dit album moet het meer hebben van de mooie hoes. Qua muziek bespeur ik weinig tot geen vooruitgang. Integendeel zelfs.

marco-1968
K, las net je mailtje pas. top.
Snap niet dat als je Kevin volgt dit geen geweldige plaat vind?
11 klappers en het geweldige 'this life'' als bonus.
De productie op deze is zoveel malen beter als op de eerste 2 ;al heeft dat ook wel weer zn charmes.
Er komt eerst een solo plaat en eind maart een nieuwe Parabelle; ik kan niet wachten.
Nee ,wat mij betreft gaan ze dit jaar écht 'doorbreken.
Hopen op een klein 'toertje'door europa ........

avatar van Guillaume
Band met veel potentie, maar de progressie is er nog niet helemaal. Blijft toch een lekkere cd met een geweldige zanger. De hoes vindt ik trouwens afschuwelijk.

marco-1968
kippevel van de nieuwe singel :hold on for me

YouTube - Parabelle with Ashley Wright - Hold On For Me (from the album "Air")

air komt over 2 weken , als het goed is, kan niet wachten

Oftie in Nederland uit gaat komen weetik niet maar AIR is geweldig ,amen

kevin

7 januari was het zover; kevins langverwachte solo album.

wederom een geweldige plaat met als voorlopige hoogtepunten high en anthem

wat een held