Mykki Blanco - Cosmic Angel: The Illuminati Prince/ss (2012)

Uitgebracht in eigen beheer

1. ..... (0:13)
  2. HazeBoogie (3:08)
  3. Kingpinning (Ice Cold) (3:32)
  4. Fuckin' the DJ (3:11)
  5. Riot (5:09)
  6. Wavvy (3:57)
  7. Virginia Beach (3:57)
  8. YungRhymeAssassin (5:50)
  9. Squanto (3:50)
  10. ..... (0:06)
  11. Betty Rubble (4:52)
  12. MB’s First Freestyle (1:41)
  13. TeenageDream (1:38)
  14. ..... (0:17)
  15. Mendocino California (3:36)

avatar van hond racisme
Gaaf, ik was al een tijdje op Mykki Blanco zijn debuutmixtape aan het wachten na Wavvy en Haze.Boogie.Life en toen ie uitkwam was ik dan ook heel enthousiast, maar uiteindelijk is het allemaal zo speciaal nog niet. Alleen de singles gaan echt hard en een paar leuke nummers als Virginia Beach en YungRhymeAssasin zijn wel tof, maar dan zit je met de laatste 6 tracks die letterlijk gewoon opvullers zijn? Behalve Betty Rubble misschien, die er is tussen gestoken om het wat minder opvallend te maken, wie weet. Desondanks ben ik overtuigd dat deze NYC Queer Rap Scène Held het wel kan maken in de toekomst. Kijk al uit naar zijn verjaardagsconcert in de Bowery Ballroom