Slagerij van Kampen - Door (1997)

Wereld
Label: [PIAS]

1. Kasesa Sekwassa (6:41)
  2. Hard Bizkids (7:24)
  3. Bubble (6:35)
  4. Drance N 2 (7:35)
  5. A Room with Three Views (11:28)
  6. Call Me a Train (9:49)
  7. Onni Doffi's Donga (That She's No Longer Around) (7:56)
  8. The door to the Sea (10:50)
  9. Bubble Remix (5:32)
Inhoudloos getrommel dat je trommelvliezen zeker geen deugd doet.
Meer dan een uur steeds hetzelfde onïnteressante geluid van wat geëxperimenteer dat noch goed noch slecht is. Misschien leuk met beeld erbij, maar nikszeggend op cd.

avatar van matthijs
JJ_D schreef:
Inhoudloos getrommel dat je trommelvliezen zeker geen deugd doet.
Kan me hier wel in vinden. Heb de cd 1 x gedraaid en wil m nog een keer draaien maar zie er nogal tegenop! Met beeld erbij inderdaad een stuk leuker: zag ze jaar of 10 geleden live op een festival, daar kwamen ze beter tot hun recht dan in mijn huiskamer.