Doro - Calling the Wild (2000)

Duitsland
Label: Steamhammer

1. Kiss Me Like a Cobra (3:18)
  2. Dedication (3:45)
  3. Burn It Up (2:45)
  4. Give Me a Reason (4:19)
  5. Who You Love (3:51)
  6. Scarred (4:39)
  7. Ich Will Alles (2:26)
  8. White Wedding (4:37)
  9. I Wanna Live (2:42)
  10. Love Me Forever (5:15)

met Lemmy en Bob Kulick

11. Fuel (3:50)
  12. Constant Danger (3:39)
  13. Black Rose (3:43)
  14. Now Or Never (3:51)
  15. Danke (2:57)
  16. Alone Again * (4:20)

met Lemmy en Bob Kulick

17. I Want More * (2:25)
DutchViking
Doro Pesch is best een (ook voor het oog) leuke zangeres en zingen kan ze ook wel. Haar Duitse tongval blijft echter onverminderd aanwezig, dat kan ik minder waarderen. Ze draait echter al ruim 20 jaar mee, dat kan niet iedere artiest zeggen.

Toch kan ik niet echt zeggen dat ik nieuwe dingen hoor, zodra ik dit plaatje hoor. Niet echt origineel dus. Maar wel een leuke videoclip! Daarom toch 2 sterren.

avatar van Killeraapje
Hele aardige cd van Doro waar enkele prima ballads op staan zoals Danke, Constant Danger en een duet met Motorhead zanger Lemmy getiteld Alone Again. Dit is overigens een bonustrack die hierboven niet staat vermeld. En niet te vergeten de cover van Billy Idol zijn White Wedding is zeer de moeite waard

avatar van master-rens
Redelijke cd. Het album begint goed, maar later komen er te veel ballads, waarvan ik trouwens de meeste niks aan vind. Ben niet zo'n balladliefhebber.
De ballad met Lemmy vind ik ook weinig aan.