Selah Sue - Rarities (2012)

Belgiƫ
Pop / Soul
Label: Because

1. Fade Away (3:28)
  2. Raggamuffin (3:30)

met J. Cole

3. Famous (3:46)
  4. On the Run (3:23)
  5. The More That I (5:25)
  6. Break (4:14)
  7. All I Need from You (3:59)
  8. Zanna (3:38)

met Tom Barman en The Subs

9. Crazy Vibes [AKS Midnight Edit] (1:30)
  10. Raggamuffin [Bodyspasm Remix] (1:30)
  11. Crazy Sufferin Style [Blackjoy Remix] (2:59)
Rene1979
Daar is ze weer.. De mooiste zangeres qua stem en uiterlijk die er is imo. Alles was deze vrouw doet veranderd in goud.

avatar van hond racisme
Wel jammer dat ze steeds op dezelfde nummers blijft teren. Ondertussen staan Crazy Vibes en Raggamuffin ook al op 2 andere EP's en was Zanna het beruchte Musicfor Life thema nummer. Laat al maar, als ze eindelijk met wat nieuwer materiaal aankomt ben ik ervan overtuigd dat ze net als haar debuut ongelooflijk mooie muziek kan brengen. Daarbij doet ze 't maar, wereldwijd succesvol worden.

Te gekke zangeres, wat een vibe heerlijk muziek!

Maar vind deze plaat wel 'n beetje makkelijk,, hier en daar een nieuwe track die eigenlijk ook al veel langer uit waren gelekt.

Ben 't eigenlijk eens met de beste man hierboven mij... Ik kijk uit naar een geheel nieuwe plaat van deze dame