Cocaine 80's - The Flower of Life (2013)

Label: ARTium

1. Kuro to Shiro (4:09)
  2. The Distant River (5:23)
  3. Ground (2:26)
  4. The Sun and the Moon (3:40)
  5. Fly Ass Pisces (3:50)

met Jhené Aiko

6. Higher Self (3:11)
  7. Lucid (3:15)
avatar van carero
Common staat volgens mij ook op Fly Ass Pisces

avatar van Yestsida
Klopt. Common is blijkbaar lid van dit door No I.D. opgestelde collectief. Al heeft hij maar aan één nummer meegewerkt op deze FreEP.

avatar van Silky & Smooth
Ik meende dat Common geen lid was van Cocaine 80s? Op de Pursuit EP werd hij destijds nog vermeld als gastartiest.

avatar van Yestsida
Ja, heb ergens gelezen dat Common toch lid is van deze groep. Wel het soort lid dat helemaal niet op elk nummer te horen is. Doet meestal maar mee op 1 nummer van hun EP's dacht ik.
Kan natuurlijk ook zijn dat dat artikel het fout had, en hij inderdaad gewoon een gastartiest is.

avatar van Silky & Smooth
Ik vind het sowieso een vage groep, haha! Wel dope muziek!

avatar van Yestsida
Dat is iets dat zeker is!