Petre Inspirescu - Fabric 68 (2013)

Roemeniƫ

13. Je T'aime Lori
  14. Murgul
  15. Piano Preludes
Poa
Qua genre-populariteit komt deze techhouse/minimal met klassieke invloeden misschien een aantal jaar te laat, maar het is niet slecht - al zakt het na de eerste helft in. Doet af en toe aan Murcof denken (Anima, Seara-n Crang).

avatar van T.O.
Krijgt zomaar even de kans om een hele Fabric met eigen tracks af te leveren. Vind hem toch niet van het niveau Villalobos of Omar-S...

Poa
Mee eens, dat verraste me ook wel.

Daar ben ik het ook mee eens, ik snap ook niet dat deze niet onder de farbic-live reeks wordt uitgebracht.

avatar van Mjuman
Veel en te eenvormig en te weinig gevarieerd. Nog net geen kat in de zak, maar meer dan dit

3* is het niet. Laatste drie Fabric's: een relatief neergaande lijn.

D-Vine schreef:

Fabriclive is het geluid van de vrijdagavond (hiphop, drubstep, drum n bass, etc) en is meestal een stukje harder en chaotischer. Daarnaast zijn de andere artiestenalbums (Pure Science, Ricardo Villalobos, Shackleton, Guy Gerber) ook onder de normale Fabric reeks uitgebracht.

avatar van -SprayIt-
Ik trek met enige verbazing het gemiddelde wat omhoog hier. Dit is toch wel een interessante editie vind ik, mooie klassieke invloeden, allerhande minutieus gecombineerde geluidjes, strakke gelaagdheid en subtiele details. Dit alles tegen een redelijk monotoon beat, maar zeker geen onvoldoende als je het mij vraagt. Ik wil een ieder uitdagen deze nog eens op goede koptelefoon te luisteren. Halfje eraf omdat ik in de reeks liever een mix van verschillende artiesten zie. Maar dan alsnog een stabiele 3,5*