Nazareth - Snakes 'N' Ladders (1989)

Label: Vertigo

1. Animals (4:05)
  2. Lady Luck (4:15)
  3. Hang on to a Dream (4:37)
  4. Piece of My Heart (4:31)
  5. Trouble (5:00)
  6. The Key (3:20)
  7. Back to School (4:57)
  8. Girls (3:44)
  9. Donna - Get of That Crack (4:25)
  10. See You, See Me (5:08)
  11. Helpless (5:01)
WPE
Ik vind het gemiddelde van 2,2 voor dit album te weinig. Ik ben hem nu weer aan het luisteren, het klinkt prima, heeft body, een goed geluid en de nummers zijn weliswaar niet allemaal even sterk, maar de meeste zijn zonder meer goed. En lekker gezongen ook! En ik weet dat dit niet het niveau van vroeger meer heeft (Loud 'n Proud, Hair of the Dog en Rampant), maar toch niet slecht.

avatar van Brutus
Ik vind dit net als Cinema een goede plaat van Nazareth. Er staan wel een paar miskleunen op,net als op Cinema. Het gemiddelde is veel te laag.

avatar van Arjan Hut
1,5
Animals is voor Nazareth wat Crush 'em voor Megadeth is, gewoon even lekker dom. Het enige nummer dat voor een best of Naz-selectie in aanmerking zou komen: Lady Luck. De rest van de plaat is weinig verheffend, een ervaren band die er een aantal redelijke rockers en ballads uitperst. Routineus, weinig geïnspireerd. Niet klaar voor de nineties en nodig toe aan vers bloed.