Stephan Sulke - Stephan Sulke (1976)

1 stem

China
Label: Intercord

1. Ulla (2:27)
  2. Ich Wollte Ihnen Nur Mal Danke Sagen (2:59)
  3. Du Machst Mir Noch Mein Herz Kaputt (2:08)
  4. Der Alte Herr (2:16)
  5. Mein Lieber Onkel May (2:10)
  6. Außer Manchmal bei 'Nem Unfall (2:49)
  7. Lotte (3:02)
  8. Mein Vati (2:25)
  9. Schlager Schreiben (3:02)
  10. Ich Liebe Dich (2:07)
  11. Du Lieber Gott (2:04)
  12. Nee Fräulein (3:13)
Lotte was destijds de kennismaking. Bij de Rudi Carel show, zittende op een kruk, sigaret erbij en ik hoorde een pracht van ein Lied. Later ook in onze taal maar deze prachtig. Nog steeds. Enkele oudere lps staan hier nog, waarbij de eerste 2 wel erg goed zijn. Kleine liedjes, zinvolle teksten, simple in aankleding, wellicht mede om niet van het liedje plus inhoud af te leiden. Wonende op de grens ware de taal kein Problem, nein. Waar is ie gebleven, geen idee, nein. Maar mooi was het en mooi is het. Meteen een trip down memory lane ja. Genießen also van deze kleinkunstenaar.